سید حسن نصرالله: شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند
کد خبر: ١٦٥٩٦٧ تاریخ انتشار: ٢٤ ارديبهشت ١٤٠٣ - ١٩:٠٢
صفحه نخست » آخرین اخبار
سید حسن نصرالله: شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت فرمانده جهادی «سیدمصطفی بدرالدین» (السید ذوالفقار) سخنرانی کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی و شهید حجازی در همه میادین حاضر بودند و از ما حمایت کردند و عمرشان را در این راه صرف نمودند.

سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت سید «مصطفی بدرالدین» معروف به «سید ذوالفقار» اعلام کرد که ما اینجا برای بزرگداشت فرمانده مجاهد بزرگ و برادر عزیز شهیدمان سید ذوالفقار جمع شده‌ایم و مجددا غم از دست دادن این برادر عزیزمان را به خانواده او تسلیت و رسیدن او به مقام شهادت را تبریک می‌گوییم.

سید حسن نصرالله در ادامه به خانواده‌های شریف همه شهدا تبریک و تسلیت گفته و به رزمندگان شجاع در همه جبهه‌های حق علیه باطل که از 8 ماه قبل تاکنونی بزرگترین معانی جوانمردی و اراده و ایمان و یقین به پیروزی و توکل به خدا را نوشته‌اند درود فرستاد.

دبیر کل حزب‌الله در ادامه به ویژگی‌های منحصر به فرد سید ذوالفقار اشاره و اعلام کرد:شهید سید ذوالفقار شایسته مدال انسانیت و جهاد بود و ما در همه عرصه ها او را حاضر می دیدیم.

سید حسن نصرالله در ادامه یاد سایر فرماندهان شهید مقاومت را نیز گرامی داشته و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی و شهید حجازی در همه میادین حاضر بودند و از ما حمایت کردند و عمرشان را در این راه صرف نمودند.

دبیر کل حزب‌الله اظهار داشت: مقاومتی که امروز در میدان می‌جنگد نتیجه فداکاری شهدا و فرماندهانی است که اکنون کنار ما نیستند و همچنین فداکاری رزمندگانی که اکنون هستند و بر عهد و پیمان خود باقی مانده‌اند. 

وی در ادامه به سوریه و جنگ جهانی تروریسم که آمریکا و متحدانش علیه آن به راه انداختند اشاره و تاکید کرد که می‌خواستند سوریه در دایره آمریکایی‌ها قرار بگیرد و تابع دولت آمریکا باشد اما سوریه پیروز شد. فرض کنید اگر در این جنگ جهانی سوریه پیروز نمی‌شد و نبرد طوفان الاقصی در این شرایط رخ می‌داد، وضعیت منطقه و لبنان چگونه می‌شد؟

نصرالله گفت: سوریه با وجود محاصره سنگین و شرایط سختی که دارد همچنان در جایگاه خود مانده و به موضع خود در حمایت از مسئله فلسطین پایبند است. ما (برای جنگ با تکفیری‌ها) وارد سوریه شدیم و خون پاک سید بدرالدین و همه شهدا نتیجه مطلوبی داشت. ما گفتیم که از جمله اهداف مقاومت فلسطین و محور مقاومت، احیای آرمان فلسطین و یادآوری فلسطینی‌ها و حقوق این ملت در داخل اراضی فلسطین و اردوگاه‌های آوارگان بود.

سید بزرگ مقاومت در ادامه به خیانت سازشکاران عرب به مردم و آرمان فلسطین اشاره و تاکید کرد: برخی رژیم‌های عربی اینگونه ترویج می‌کنند که دشمن صهیونیستی تنها «دولت» دموکراتیک در منطقه ماست!

سید حسن نصرالله به خیزش عظیم دانشجویی در جهان برای حمایت از غزه اشاره و اعلام کرد: اما امروز بعد از طوفان الاقصی مسئله فلسطین بر سر همه زبان‌ها افتاده و در همه کشورهای جهان و سازمان ملل درباره فلسطین صحبت می‌شود و همه خواستار توقف تجاوزات علیه غزه هستند





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه