رابطه غیراخلاقی «اشرف پهلوی» با حیوان خانگی +جزئیات
کد خبر: ١٦٢٩٥١ تاریخ انتشار: ١٧ اسفند ١٣٩٩ - ١٦:٥٥
صفحه نخست » مطالب وسط
رابطه غیراخلاقی «اشرف پهلوی» با حیوان خانگی +جزئیات

ما در ساختمان "فرح" که رفتیم یک سالنی در حدود 150 متر فقط کمد وجود داشت. یک طرف فقط شامپو و کلاه‌های "فرح" بود، یک طرف مانتو بود، یک طرف لوازم آرایش بود.

 
طی هفته های گذشته سلسه گزارش‌هایی درباره فساد در خاندان پهلوی در جهان نيوز منتشر شد. این خاندان در زمره فاسدترین و بی‌اخلاق‌ترین خاندان‌های حاکم در ایران محسوب می‌شوند. در اسناد و مدارک به جامانده از این خاندان موارد زیادی از این نوع رفتارها گزارش شده است.
 
یکی از فاسدترین افراد خاندان پهلوی، اشرف، خواهر دوقلوی محمدرضا است. اشرف روز چهارم آبان ۱۲۹۸ متولد شد و زمانی که شش سال داشت پدرش به سلطنت رسید. پس از اشغال ایران توسط متفقین و تبعید رضاخان از ایران، محمدرضا به صندلی قدرت نشست. اشرف از همان ابتدای سلطنت برادرش تا آخرین دقایق حکومت پهلوی در سال 57 نقش سرنوشت سازی در سیاست‌گذاری‌های سلسله پهلوی داشت. او زنی ماجراجو و قدرت طلب بود و در این راه از خرج پول و صرف نیرو ابایی نداشت. سرانجام هم در سال 1394 شمسی در سن ۹۶ سالگی در مونت کارلو از دنیا رفت.
 
رضا پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی در پیامی که به مناسبت درگذشت عمه خود یعنی اشرف صادر کرد، نوشته بود که وی تا آخرین لحظه های عمرش به ایران می‌اندیشید و برای از دست رفتن جایگاه ایران پس از انقلاب اسلامی دل نگران بود!
 
این در حالی است که مشاهدات و مکاتبات بجامانده حاکی از بحران جدی اخلاقی این شخص و غارت اموال کشور در زمان سلطنت پهلوی توسط اوست.
 
یکی از اشخاصی که سینه‌ای مملو از ناگفته‌ها دارد «مصطفی مهذب» است. وی مدتی پس از انقلاب مسئولیت حفاظت از کاخ‌های سلطنتی را بر عهده داشته است. در ادامه بخشی از گفت‌و‌گوی «مصطفی مهذب» با خبرگزاری تسنیم که حاکی از بحران جدی اخلاقی در خاندان پهلوی است را می‌خوانید.
 
«حفاظت اموال قصرها با بنده بود. ما در ساختمان "فرح" که رفتیم یک سالنی در حدود 150 متر فقط کمد وجود داشت. یک طرف فقط شامپو و کلاه‌های "فرح" بود، یک طرف مانتو بود، یک طرف لوازم آرایش بود. یک چیز عجیب و غریبی بود. بعد هم رفتیم اتاق "اشرف" و یک وضعیت عجیب و غریبی دیدیم. آنجا یک ویدئوهایی پیدا کردند که محرمانه بود و افشا نکردند.
 
ویدئوهایی از روابط­ جنسی اشرف با افراد دیگر که در سریال معمای شاه فقط گوشه­‌هایی از آن را نشان دادند. مثلاً یکی از ویدئوهایی که من از گفتنش شرم دارم اما برای ثبت در تاریخ می‌گویم، فیلمی بود که در آن اشرف با حیوان خانگی‌اش رابطه جنسی برقرار می‌کند؛ در آن کمد، پُر بود از این چیزها. این فیلم همان ایام به مسئولان مربوطه تحویل داده شد.
 
در ابتدای انقلاب، معاون وزیر دارایی بودم و کاخ گلستان، کاخ سعدآباد و نیاوران و کل این کاخ‌­ها همه وسایلش زیر نظر من بود. من می‌رفتم بازدید تا ببینم چه چیز وجود دارد و چه چیزی نیست. یک عده بچه‌های مورد اعتماد را مامور کردم و اگر سندی یا چیز مهمی پیدا می­‌شد نمونه­‌برداری می‌کردند.
 
مشخص بود خاندان شاه با مسائل ساده برخورد نمی‌کنند مثلاً وقتی اشرف می­‌خواست برود یک کشور یا یک جلسه، تشخیص می‌دادند چه پوشش و چه آرایشی داشته باشد. همه حساب شده بود و چند نفر نظر می­‌دادند که امروز اشرف یا فرح چه پوششی داشته باشد. شاید 1500 کلاه در آنجا بود. خودش انتخاب نمی­‌کرد و هر چه "مسئول زیبایی" و لباس شاه یا خاندان سلطنت می­‌گفت، انجام می­‌دادند».
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه