برنامه برگزاری استندآپ برای مدافعان حرم در سوریه
کد خبر: ١٥٨٥٦٩ تاریخ انتشار: ١١ شهریور ١٣٩٧ - ٠٩:٢٨
صفحه نخست » تیتر یک
کمدین مسابقه خندوانه خبر داد:
برنامه برگزاری استندآپ برای مدافعان حرم در سوریه

یکی از شرکت کنندگان در مسابقه خنداننده شو گفت: اگر شهدا نبودند الان ما آنقدر راحت کار انجام نمی‌دادیم، اگر مدافعان حرم نبودند، داعش الان بعد از سوریه به ایران آمده بود. بزرگ‌ترین آرزوی زندگی‌ام، شهادت است.

گروه فرهنگی صابرنیوز: محمدجواد رضایی از نفرات برتر مسابقه خنداننده شو 97 در بخشی از گفت و گوی خود با فرهیختگان، هدف اصلی خود برای حضور در خندوانه را شاد کردن دل مردم عنوان کرد و گفت: دوست داشتم بگویم آدم‌هایی که حزب‌اللهی هستند می‌توانند در این مسیر قرار بگیرند، نمی‌خواهم بگویم کسانی که حضور داشتند، ایمان‌شان کم بود؛ اما خب دلم می‌خواست راه مستقیمی را که با شهدا می‌رفتیم در تلویزیون به گوش همه برسانم.
 
 
وی افزود: چون خدا با من بود می‌دانستم به اینجا می‌رسم. اما یک هدف دیگرم همیشه این بود که بتوانم باعث افتخار پدر و مادرم و شهر و‌ روستایم باشم و همین اتفاق هم فکر می‌کنم افتاد. همان اول که آمدم، گفتم من به خاطر شهدا آمدم و بعد هم با افتخار اعلام می‌کنم که بچه روستا هستم و اصالتم را حفظ می‌کنم و خدا را شکر توانستم باعث افتخارشان باشم.
 
این شرکت کننده در خننداننده شو تصریح کرد: به نظرم استندآپ یعنی همین، شوخی با خود، شوخی با خانواده که البته دومی یک حدی دارد که شخصیت کسی را زیر سوال نبریم، به نظرم استندآپ شوخی با خود است، اما در کل استندآپ باید جوری باشد که شخصیت کسی زیر سوال نرود و توهین هم نباشد، به نظرم توهین کردن به یک شخصیتی برای خنداندن اصلا خوب نیست.
 
رضایی در پاسخ به این سوال که برخی در اینطور برنامه ها از شهدا نام نمی برند ولی تو این کار را کردی، گفت: همان شهدایی که من را تا این مرحله آوردند، بعد از این هم کمکم می‌کنند، چه شهدای مدافع حرم و چه شهدای دفاع مقدس. اگر آنها نبودند الان ما آنقدر راحت کار انجام نمی‌دادیم، اگر مدافعان حرم نبودند، داعش الان بعد از سوریه به ایران آمده بود. به نظرم کار من، هیچ هم عجیب نبود؛ حتی خودم بزرگ‌ترین آرزوی زندگی‌ام، شهادت است. یک آرزوی دیگر هم دارم اینکه اگر بشود برای مدافعان حرم در مناطق جنگی مثل سوریه استندآپ اجرا کنم. شنیدم که می‌شود این کار را انجام داد، الان فعلا درگیر این هستم که چطور می‌توانم به سوریه بروم، هم استندآپ داشته باشم هم اگر بشود همان‌جا بمانم.
 
وی با بیان اینکه واقعا به این مساله اعتقاد دارم و مطمئنم که باید این کار را انجام بدهم، افزود: این استقبال وجود دارد، اگر استندآپ آن چارچوب لازم را داشته باشد، مردم دوست دارند؛ بازخوردهایی که من از مردم گرفتم، خیلی راضی بودند، یک آقایی را در ترمینال‌جنوب دیدم که مذهبی بودند و از خانواده شهدا، خیلی هم تعریف کردند و گفتند از استندآپم بسیار خوش‌شان آمده است، به نظرم کوچک‌ترین وظیفه‌ای که ما داریم این است که همیشه یاد شهدا باشیم. خنداندن مدافعان حرم یا حتی آوردن خنده بر لبان خانواده شهدا و فرزندان‌شان، باعث افتخار من است.
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه