نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
حزب مؤتلفه اسلامی از فهرست شورای وحدت در تهران حمایت کرد
کد خبر: ١٦٥٧٨٦ تاریخ انتشار: ٠٨ اسفند ١٤٠٢ - ٠٩:٠٣
صفحه نخست » تیتر یک
حزب مؤتلفه اسلامی از فهرست شورای وحدت در تهران حمایت کرد

حزب مؤتلفه اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، از فهرست شورای وحدت در تهران برای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

حزب مؤتلفه اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، از فهرست شورای وحدت در تهران برای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

این حزب سیاسی اعلام کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم بر اساس سیاست اصولی وحدت همه نیروها و معرفی شخصیت‌های تحول آفرین، کارشناس، کارآمد و پاک دست و متعهد به ارزش‌های اسلامی و انسانی، با نظرخواهی از صاحب‌نظران و دبیران حزب مؤتلفه اسلامی و اعضای استان‌ها و شهرستان‌ها، فهرست جامع و مردمی متناسب با گام دوم را شناسایی و این فهرست در اکثر حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور مورد قبول و تایید نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفت.

موتلفه در ادامه این بیانیه اظهار کرد: در تهران نیز با شورای وحدت که متشکل از احزاب اسلامی و مورد حمایت روحانیت محترم و صاحبنظران دانشگاهی، تحصیلکرده، متخصص و تجربه آموخته است همراهی کرد و فهرست ۳۰ نفره خود را مشخص و به تصویب شورای مرکزی حزب رساند. در شهرهای استان تهران نیز فهرست ۵ نفره مورد تایید را انتخاب و معرفی کرد.

این حزب سیاسی اصولگرا افزود: اکنون در آستانه برگزاری انتخابات، ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در رای دهی و انتخاب نمایندگان واجد شرایط برای گام دوم و تشکیل مجلس تحول و تکامل، برای حل مشکلات جاری مردم اعلام می‌دارد که در تهران از فهرست شورای وحدت، حمایت می‌کند و از عموم مردم دعوت می نماید که به نامزدهای این فهرست رای دهند. فهرستی که از پشتوانه برنامه‌های تحولی و تکاملی حزب مؤتلفه اسلامی بهره مند است.

این بیانیه اضافه کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور با همفکری و همکاری همه نیروهای ارزشگرا، اعلام فهرست نموده و امید دارد که با رای برتر مردم، نمایندگانی شایسته، تحول شناس، تحول آفرین و تکامل بخش برای ملت، رهبری معظم و گام دوم به مجلس دوازدهم بروند تا ان شاءالله تمدن نوین اسلامی، جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسلامی به طور کامل تحقق یابد و کشور ما از مشکلات روبنایی موجود و از محافظه کاری ها و عدم قاطعیت‌ها و زد و بندهای جناحی و باندی در بین برخی جریانات سیاسی رهایی یابد.

حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: همه با هم در ۱۱ اسفند با رای به نمایندگان اصلح برای مجلس تکامل و تحول در پای صندوق های رای حاضر می شویم.





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: