نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
حمایت جبهه پایداری از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان
کد خبر: ١٦٥٧٦٠ تاریخ انتشار: ٠٥ اسفند ١٤٠٢ - ١٠:٠٠
صفحه نخست » تیتر یک
حمایت جبهه پایداری از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان

جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای در حمایت از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اعلام کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک هویت مستحکم و تاثیرگذار است.

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حمایت از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتشر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه پایداری انقلاب اسلامی که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی و فرمایشات و مطالبات مقام ولایت فقیه، فعالیت‌های سیاسی اجتماعی خود را سامان داده است، در راستای نیل به صراط مستقیم و مصون ماندن از لغزش‌ها و انحراف، نظارت شورای فقها را برای خود یک اصل قرار داده و تاکنون در مسیر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود این التزام را رعایت کرده است؛ بر این اساس اکنون که در آستانه انتخابات تعیین کننده و بسیار مهم مجلس خبرگان رهبری هستیم و عزیزان فقها و فضلا، خود را برای خدمت در این عرصه مهم در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند ضمن تقدیر و تشکر از این عالمان مسئولیت شناس بر آنیم که از فهرستی حمایت کنیم که تحت اشراف، دقت و جدیت زمان شناسانه و مؤمنانه مدرسین برجسته حوزه‌ی علمیه قم شناسایی و معرفی شده‌اند. مجلس خبرگان رهبری نیازمند حضور عالمانی است که علاوه بر توانمندی‌های فقهی و سیاسی از داشته‌های معنوی و اخلاقی نیز به طور ویژه برخوردار باشند.

بر همین اساس جبهه پایداری انقلاب اسلامی لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نزدیک‌ترین لیست به معیارهای انقلاب اسلامی تشخیص داده و بنا دارد در حماسه ۱۱ اسفند از این فهرست اعلام حمایت کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک هویت مستحکم و تأثیرگذار در میان خدمتگزاران به دین و نظام اسلامی است که در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ایستادگی خود را بر خط مستقیم ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی نشان داده است و در مسیر هدایت، نظارت و حمایت از تحقق حداکثری حضور دین در سیاست، فرهنگ و اقتصاد، اصرار و اقدام داشته است.

چهره‌های شاخصی که در دوران‌های مختلف با هدایت و حمایت لیست جامعه مدرسین در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته‌اند در دوران حضور خود در آن جایگاه، نهایت خبرگی و وزانت را نشان داده‌اند و در این مقام، مورد عنایت و توجه رهبری معظم انقلاب و مردم مؤمن و انقلابی نیز بوده‌اند.

" «امثال جناب آقای یزدی یا جناب آقای مصباح، کسانی هستند که وقتی در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، مجلس وزانت بیشتری پیدا می‌کند. نبودن اینها در مجلس خبرگان، به اینها هیچ‌گونه ضرری نمی‌زند. بله، برای مجلس خبرگان، نبودن اینها خسارت است."» این سخنان رهبر معظم انقلاب گرچه در تمجید و ستایش از دو فقیه پارسا و بصیر ایراد شده است، اما در کنه خود یک معیار و تراز را به امت اسلامی رهنمون می‌شود که الحمدلله جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر آن معیارها پایبند بوده است.

والسلام علیکم و رحمة الله

جبهه پایداری انقلاب اسلامی





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: