نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
سخنگوی دولت: ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد/ افتتاح ۲هزار طرح بزرگ در ایام فجر
کد خبر: ١٦٥٧٤٢ تاریخ انتشار: ٢١ بهمن ١٤٠٢ - ٠٧:٣٥
صفحه نخست » تیتر یک
سخنگوی دولت: ۶۰ فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم خریداری شد/ افتتاح ۲هزار طرح بزرگ در ایام فجر

سخنگوی دولت از افتتاح دوهزار طرح بزرگ در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۶۰ هواپیما و بالگرد خریداری و به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.

علی بهادری جهرمی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: 60 فروند هواپیما و بالگرد در دولت سیزدهم با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن خریداری و به ناوگان هوایی ایران اسلامی اضافه شد.

سخنگوی دولت سیزدهم  با اشاره به وضعیت جنگ غزه، عنوان کرد: جهان بدون روتوش فجایعی است که در غزه در حال شکل‌گیری است.

بهادری جهرمی ابراز کرد:  در دوران پهلوی از مجموع 30 نماینده مجلس 15 نفر را شاه انتخاب می‌کرد و 15 نفر هم با یک انتخابات نمایشی مجدداً خودشان انتخاب می‌کردند، ولی به‌برکت نظام و قیام امام(ره) 290 کرسی نمایندگان مجلس مردم با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که وظیفه‌ مهم تعیین رهبری را به‌عهده دارد، انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنند و در آستانه انتخابات و همچنین راهپیمایی 22 بهمن حضور باشکوهی در این مناسبت‌ها خواهیم داشت و همه می‌آییم و می‌گوییم قدر نهضت امام را می‌دانیم.

بهادری‌جهرمی افزود: دولت سیزدهم در دو سال و نیم عمر خود تلاش کرد در حد توان قدردان مردم باشد و مشکلات و مسائلی را که به‌واسطه کوتاهی ما و دشمنی دشمنان ایجاد شده است، رفع کند و در دهه فجر 680 پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد که 615 پروژه معادل 90 درصد افتتاحی است که رقمی بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه "اگر زیرساخت‌ها را فراهم کنیم همین مردمی که انقلاب را ایجاد کردند ما را در رفع مشکلات یاری و همراهی خواهند کرد"، گفت: 2 هزار طرح بزرگ در سطح کشور طی دهه فجر آماده افتتاح شد که این جدای از طرح‌های کوچک است.

سخنگوی دولت بیان کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های راه، ریل‌سازی، بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و تجهیزات بیمارستانی، حوزه انرژی و نفت، صمت، گردشگری و فرهنگی است و افتتاح این طرح‌ها گام بزرگی برای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در کشور است.

بهادری‌جهرمی اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به‌واسطه اقدامات مسئولان و حمایت‌های دولت نیز طرح‌های خوبی افتتاح می‌شود و این استان نیازمند حمایت است تا در سطح کشور تولیدکننده و صادرکننده باشد.





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: