نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
سرگردانی 12ساعته مسافرین در فرودگاه شهید هاشمی نژاد
کد خبر: ١٥٨٦٤٨ تاریخ انتشار: ١١ آذر ١٣٩٧ - ١٦:٠٣
صفحه نخست » مطالب وسط
سرگردانی 12ساعته مسافرین در فرودگاه شهید هاشمی نژاد

از نکات قابل تامل، پیگیری برای مسئولین هواپیمایی کشوری این است که همه ایرلاین ها به مسافرین می گفتند بلیط های خود را که از روزهای قبل با قیمت حدود 200هزارتومان خریداری نموده بودند باطل شده و مجداد باید خریداری نمایند!!(با قیمت 500هزارتومان)

گروه اجنماعی صابر نیوز : ساعت 20 شنبه مورخ 97/10/10 در مشهد بدلیل شرایط نامساعد جوی 4پرواز زمین گیر شده و پروازهای ورودی مجبور به ترک فضای این شهر شده و این وضع باعث به وجود مسئله قدیمی و تکراری به نام ؛ سرگردانی مسافرین سرگردان شد.
 
در ساعت 10 شب مسئولین شرکتهای هواپیمایی به مسافرین اعلام نمودند که پرواز باطل و مسافرین باید چمدانهای خود را تحویل بگیرند!! اتفاقی که باعث اعتراض گسترده مسافرین که در بین انها کودک ،معلول ویلچری و مرد و زن پیر و جوان وجود داشت ، که این نشان از بی مهری ایرلاینها و مسئولین هواپیمایی کشوری و مدیریت ترمینال بود.
 
یکی از مسافرین به خبرنگار صابرنیوز گفت:مسافرین قبول دارند که وضع هوا باعث این ناهماهنگی شده اما برخورد غیر مسئولانه  آقایان هیچگونه توجیهی ندارد
وی ادامه داد: این آقایان حداقل شرایطی رفاهی برای مسافران مهیا کنند.
 
از نکات  قابل تامل، پیگیری برای مسئولین هواپیمایی کشوری این است که همه ایرلاین ها به مسافرین می گفتند بلیط های خود را که از روزهای قبل با قیمت حدود 200هزارتومان خریداری نموده بودند باطل شده و مجداد باید خریداری نمایند!!(با قیمت 500هزارتومان)
لازم بذکر است با مساعد شدن هوا از ساعت 3 بامداد هیچ پروازی انجام نشد ، تا ساعت 5 بامداد و از این ساعت شرکتهایی که پرواز خود را به دلیل فوق الذکر باطل نموده بودند ،جایگزینی برای مسافرین قرار ندادند و صندلی های خالی خود را به قیمت های حداقل 500 هزارتومان بفروش میرساندند!!!!
 
 واقعا تاسف برانگیز ، نبود کمترین امکانات رفاهی از قبیل اب معدنی ،چای و بیسکویت و یک پتویی که در همان پروازهای پارک شده در باند وجود داشته...
 
البته ناگفته نماند در این بین ماموران ناجا در کمال خونسردی و متانت و اعتراض مسافرین که بعضا به پلیس هم بی حرمتی میشد ،با مردم همدردی و با تمام توان کمک مردم بودن و حتی پیگیر خارج از وظیفه ذاتی خود برای سوارشدن مردم در ایرلاین ها از اعتبار خود استفاده می نمودند. 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: