یادداشت خزاعی برای اتفاقات اخیر/ مانا باش ای ایران عزیزتر از جانم
کد خبر: ١٦٤٤٠٧ تاریخ انتشار: ١٢ مهر ١٤٠١ - ٠٩:٢٨
صفحه نخست » مطالب وسط
یادداشت خزاعی برای اتفاقات اخیر/ مانا باش ای ایران عزیزتر از جانم


محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در یادداشتی به اتفاقات اخیر ایران اسلامی واکنش نشان داد.

یادداشت محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در واکنش به اتفاقات اخیر به این شرح است:

​​​​​​​ای ایران عزیز ای مرز پرگهر؛
همزمان با پیروزی انقلاب شکوهمند، زنان و مردان که به تو عشق می ورزیدند با رأی بیش از ۹۸ درصدی جمهوری اسلامی ایران را برگزیدند و حکومتی بر‌اساس رأی و خواست ملت برای تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بنا نهادند، از همان روز اول توطئه و دشمنی بدخواهان داخلی و خارجی شروع شد که شمارش آنها از حوصله این متن خارج است اما به اختصار به جنگ تحمیلی - کودتای نوژه، تجزیه‌طلبی‌ها، فتنه‌های سال‌های اخیر و... می‌توان اشاره کرد.
ایران من!
نظام سلطه و اذنابش برای تکه‌تکه کردنت، برای تغییر نامت و برای تغییر هویتت، لحظه‌ای درنگ نکرده‌اند. اما ماندی استوار با پرچمی برافراشته به بلندای آسمان و شهره شدی به گستره جهان.
فرزندانت به تأسی و اطاعت از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک تو کاسته شود. امروزه توسط گرگ‌ها و کفتارها محاصره شدی، همه دنبال چنگ انداختن به چهره زیبای تو هستند و از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا دین، مذهب، انقلاب اسلامی مردمت و خاک پاکت را نشانه بروند و لطمه بزنند، اما از اوایل انقلاب تاکنون فرزندان شجاع و ولایتمدار و مخلص تو ای مرز پرگهر، اجازه چنین کاری را نداده‌اند و نخواهند داد و با جان و دل خود و با تمام وجود از خاکت، اعتبارت و هویتت دفاع کرده و می‌کنند.
چند روزی است با فوت مرحومه مهسا امینی اعتراضاتی را مشاهده کرده‌اید، ولی عده‌ای از اول هم دنبال روشن شدن علل فوت مرحومه خانم امینی نبودند و گوش به فرمان اربابان داخلی و خارجی خود مشکلاتی را برای مردم به وجود آوردند و خاطر مردم را مکدر کردند. لذا در این رابطه لازم دانستم چند نکته را یادآور شوم: اول از کسانی که اعتراض کردند ولی خط‌‌شان را از آشوبگران جدا کرده و از مردم شریف ایران که در سراسر کشور از اغتشاش و اغتشاشگران و هرج و مرج‌طلبان ابراز انزجار کردند و از ایران متحد و ستون خیمه این انقلاب، ولایت فقیه و ولی زمان خود حمایت کردند، تشکر می‌کنم. دوم، اغتشاشگرانی که نفهمیدند یا نخواستند بفهمند. «دریغ است ایران که ویران شود؛ کنام پلنگان و شیران شود.» نمی‌دانند که امروز ایران در عرصه داخلی و منطقه‌ای و جهانی آنقدر مقتدر است که این رفتارها و تخریب‌ها و شعار‌ها، گزندی به آن وارد نمی‌کند و در حوزه اندیشه و مبانی اعتقادی به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آنقدر عمیق ریشه دوانده که عالمگیر شده است و امروز مردم جهان با افتخار آن را زمزمه و در وصف آن سرود عزت می‌سرایند.
اربابان و اغتشاشگران بشنوند و بدانند، مردم ایران عزیز این شعر را در دل جان خود حک کرده‌اند «چو ایران نباشد تن من مباد. در این بوم زنده یک تن مباد.
نمی‌خواهند بدانند که مردم ایران؛ زن و مرد، پیر و جوان اقوام ایرانی و همه و همه یکصدا فریاد می‌زنند: ایران من ای عشق جاویدان من»
و عبرت نگرفتند از گذشته تاریخ نه چندان دور این سرزمین که رزمندگان اسلام و امت حزب‌الله از اوایل انقلاب تاکنون با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن و از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می‌کنند و همواره به این عهد پایبند هستند.
روی دیگر سخنم با گروه‌های سیاسی و فرصت‌طلبان سیاسی است که بدانند در یک کشتی نشسته‌اید. نگذارید و رضایت ندهید که کشتی سوراخ شود که اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد همه با هم غرق می‌شوید.
داعشیان، تجزیه‌طلبان و دشمنان ایران نیز به شما فرصت نفس کشیدن را نمی‌دهند «فاعتبروا یا اولی الابصار، فاعتبروا یا اولی‌الالباب.»
سخن آخر با نیروهای اصیل انقلاب است. نیک می‌دانید که انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران سرو قامت تاریخ (شهدای عزیز ما) است. چه انسان‌های عزیزی که برای این انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند مانند شهید فهمیده‌ها، سلیمانی‌ها، احمدی‌روشن‌ها، دستغیب‌ها.
ماندن و استقامت دراین راه خون دل خوردن می‌خواهد، صبر و بردباری می‌طلبد. این آیه از قرآن کریم (فاستقم کما امرت) راهبرد نیروی انقلابی است. در این ایام سکوت جایز نیست. هم، باید از آرمان‌های امام راحل‌مان حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دفاع کنیم و هم از خط مشی مبرهن ولایت، جهاد تبیین را جدی بگیریم. بر اساس تجربه تاریخ معاصر، غبار این گونه فتنه‌ها بزودی فرو خواهد نشست و یادمان باشد به قول سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی: «حزب‌الله اهل ولایت است و اهل ولایت بودن دشوار است. پایمردی می‌خواهد و وفاداری.»
و «باید بدانیم و دشمن باید بداند که هر توطئه‌ای را علیه انقلاب طرح‌ریزی کند این مردم آگاه با پیروی از رهبری آن را خنثی خواهند کرد.»
دشمنان داخلی و خارجی بدانند صبر و مدارای مردم ولایتمدار ایران اسلامی حدی دارد و حکایت از نجابت و درایت آنهاست و اگر روزی این صبر به سر آید، هیچ کس وهیچ چیز جلودار آن نخواهد بود.
مانا باش ای ایران عزیزتر از جانم


برچسب ها: خزاعی , ایران


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه