یک ایران علیه فتنه‌/ اجتماع مردم در سراسر کشور علیه اغتشاشگران/ رسانه‌های انگلیسی و سعودی باز هم شکست خوردند
کد خبر: ١٦٤٣٨٣ تاریخ انتشار: ٠٤ مهر ١٤٠١ - ٠٨:٤٨
صفحه نخست » مطالب وسط
ملت با آشوبگران اتمام حجت کردند؛
یک ایران علیه فتنه‌/ اجتماع مردم در سراسر کشور علیه اغتشاشگران/ رسانه‌های انگلیسی و سعودی باز هم شکست خوردند

اجتماع امت رسول‌الله(ص) علیه اغتشاشگران و آشوبگران روزهای گذشته برگزار شد. از خزر تا خلیج فارس مردم گرد هم آمدند و پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی را سر داده و هتک حرمت به قرآن، مقدسات و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.

 
بعد از راهپیمایی دشمن شکن روز جمعه، دیروز(یک‌شنبه ۳ مهر) مردم ایران بار دیگر در کنار یکدیگر جمع شده و اعلام کردند که از آرمان‌ها و اصول انقلاب دست نمی‌کشند و اجازه‌ی بی‌حرمتی و بی‌احترامی به مقدسات را نیز نمی‌دهند.
 
به گزارش رجانیوز، اجتماع امت رسول‌الله(ص) علیه اغتشاشگران و آشوبگران روزهای گذشته، برگزار شد که استقبال زیادی را به همراه داشت. از خزر تا خلیج فارس مردم گرد هم آمدند و پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی را سر داده و هتک حرمت به قرآن، مقدسات و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.
 
اجتماع مردم در تهران
این اجتماع در تهران، با حضور گسترده‌ی مردم، هیئات و دسته‌جات عزاداری در میدان انقلاب برگزار شد. دسته‌های عزاداری از میدان امام حسین(ع)، میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و کارگر جنوبی به سمت محل اجتماع حرکت کرده و گرد هم آمدند. اجتماع‌کنندگان و راهپیمایان که از اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن، پیر و جوان و کودک بودند در کنار پرچم‌ ایران، پرچم‌های عزاداری را نیز به اهتزاز درآورده و اهانت آشوبگران در به آتش کشیدن این پرچم‌ها را محکوم کردند.
 
“اهانت به قرآن رسم منافقین است”، “فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست”، سلبریتی حیا کن، جوانان را رها کن”، “حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست” از جمله شعارهایی بودند که مردم در این اجتماع سر دادند.
 
طبق مشاهدات، حضور مردم در اجتماع امت رسول‌الله(ص) بیش از پیش‌بینی‌ها بوده و تمام خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت بوده است.
 
در بخشی از مراسم، آقای احمد بابایی شاعر آئینی کشور در ارتباط با وقایع اخیر و همچنین ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) خواند. بعد از این شعر خوانی، گروه‌های سرود نوجوان نیز به اجرای سرود پرداختند.
 
در ادامه‌ی این اجتماع، پیکر شهید امنیت، بسیجی حسین تقی‌پور که شب گذشته به شهادت رسیده بود وارد جایگاه شد و مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام برگزار شد.
 
در این مراسم علاوه حضور اقشار مختلف جامعه، مسئولین کشوری اعم از سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار اشری فرمانده فراجا شرکت داشته و مورد استقبال گسترده‌ی مردم قرار گرفتند.
 
در ادامه‌ی این اجتماع، حجت‌الاسلام علی‌اکبری امام جمعه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: «ما استکبار جهانی را مسبب اصلی می‌دانیم و به موقع انتقام همه این نامردی‌ها را می‌گیریم. پیاده نظام از منافقین کوردل تا ضد انقلاب مزدور تا گروهک‌ها این‌ها را به تیغ انتقام می‌سپاریم و امیدواریم با دست قدرت نیروهای امنیتی و انتظامی و با تدبیر دستگاه‌ قضایی به اشد مجازات برسند».
 
در پایان مراسم، با مداحی مداحان اهل بیت، پیکر شهید امنیت حسین تقی‌پور بر روی دست‌های ملت عزادار ایران تشییع شد.
 

 
 
اجتماع در کرمانشاه
مردم اسلام‌آباد غرب با حضور در خیابان‌های این شهر، توهین به مقدسات دینی و مذهبی توسط اغتشاشگران، آشوبگران و عوامل ضد انقلاب را محکوم کردند.
 
اجتماع در قزوین
در قزوین نیز همانند سایر شهرهایی همچون تهران و کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مردم و هیئات عزاداری نسبت به حوادث اخیر واکنش نشان داده و راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند.
 
اجتماع در آذربایجان غربی
مراسم تجمع امت رسول‌الله(ص) که بیانگر انزجار از هتاکان به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی بوده در استان آذربایجان غربی برگزار شد.
 
در این اجتماع مردم علاوه‌بر محکوم کردن اقدامات آشوبگران، در حمایت از نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج به پا خواسته و خواهان برخورد قاطع با محرکان این آشوب‌ها بودند.
 

 
 
خروش مردم غیور ایران در دیگر استان‌ها
اجتماع عظیم امت رسول‌الله(ص) در استان‌های دیگری همچون مرکزی، فارس، مازندران، گیلان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و قم برگزار شد.
 
در این مراسم، مردم ایران قهرمانانه جلوی دشمنان این مرز و بوم ایستادند و نشان دادند که دهن کجی به مقدسات را تحمل نخواهند کرد.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه