هاشمی‌نسب: تماشاگران پرسپولیس دوست دارند بگویم اشتباه کرده‌ام
کد خبر: ١٦٤٢٩٢ تاریخ انتشار: ٢٩ مرداد ١٤٠١ - ١١:١٢
صفحه نخست » آخرین اخبار
هاشمی‌نسب: تماشاگران پرسپولیس دوست دارند بگویم اشتباه کرده‌ام

مربی تیم فولاد خوزستان که مورد فحاشی هواداران پرسپولیس قرار گرفت، گفت که آنها دوست دارند بگوید که بابت رفتن به استقلال اشتباه کرده است.

 
به گزارش صابرنیوز، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: 21 سال پیش پاسخ این فحاشی‌ها را دادم؛ آنهم نه مقابل 40 هزار هوادار، بلکه مقابل 80 هزار نفر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار محرومیت هواداران پرسپولیس را دارد یا خیر، تصریح کرد: هیچ اتفاقی نمی‌افتد. خدا لطف زیادی به من دارد و مشکلی بابت فحاشی به خودم ندارم. همه آنها را بخشیده‌ام و فقط یک نفر را نمی‌بخشم. تماشاگران دروغ را دوست دارند و می‌خواهند من بگویم اشتباه کردم که به استقلال رفتم. خیر! من اشتباه نکردم. چون خیلی چیزها مانند خانواده از رنگ قرمز، پرسپولیس و استقلال مهمتر است. هنوز به این درک نرسیده‌اند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بابت فحاشی‌ها نسبت به خودش ناراحت نیست، با اشاره به فحاشی نسبت به برخی بازیکنان پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: از این ناراحت هستم که تنها شش ماه از زحمات سعید آقایی، احسان پهلوان و مهدی شیری گذشته است. من برای آنها همه چیز را تعریف کرده‌ام و این بازیکنان توقع ندارند که تشویق‌شان کنید. حداقل به آنها فحش ندهید! اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، باید تأسف خورد.

هاشمی‌نسب با مقایسه میان هواداران سرخابی‌های پایتخت گفت: ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم که وریا غفوری و عارف آغاسی در این تیم بازی کرده‌اند. شما فرق تماشاگران را ببینید و مشاهده کنید استقلالی‌ها برای این دو بازیکن چه می‌کنند. وریا غفوری که گاهی به نفع شما حرف زده و شما را تحریک نکرده است. به او چه کار دارید؟

وی در پاسخ به این پرسش که رابطه او با گل‌محمدی چگونه است، بیان کرد: من با کسی مشکل ندارم، اما کسی که به رفقای قدیمی خودش از بالا به پایین نگاه کند (جمله را ادامه نمی‌دهد). خیلی حرف‌ها دارم و اگر قرار باشد حرف بزنم، می‌توانم یک شاهنامه بنویسم! آقایانی که کت‌وشلوار می‌پوشند، شرایط خوبی دارند و ما آدم بد داستان هستیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا نمی‌گوید از چه کسی ناراحت است، عنوان کرد: همه او را می‌شناسند. تا کسی پا روی پایم نگذارد، با او کاری ندارم. من سرم را پایین انداختم، اما به من فحش دادند. من رفتم جایی که گل زدم (با اشاره به دربی 79) بوسیدم. آن صحنه بهترین خاطره‌ام بوده و انتقام مادرم را گرفتم. آیا کاری بدی کردم؟ چرا باید فحش بخورم؟ اشکالی ندارد، ادامه بدهند. پوست من خیلی کلفت‌تر از این حرف‌هاست.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه