دستگاه، کیمیا درست کن
کد خبر: ١٦٣٢٩٨ تاریخ انتشار: ٠٤ مرداد ١٤٠٠ - ١٣:٢٨
صفحه نخست » مطالب وسط
دستگاه، کیمیا درست کن

دست روزگار اما کیمیا را از خاک ایران بلند کرد و به حمایت اموال و دارایی ها که جمهوری اسلامی به او هبه کرده بود نشناخت روی خاک ناکجاآباد ؛ و وقتی از او پرسیدند چرا رفتی؟ گفت: "مرا مصادره کرده است"

 
.
 
گروه گفتمانی صابرنیوز: عطیه نجاری؛ روزی کدخدایان سخاوتمندی دلش گرم دلاورمردی های یکی دیگر از روستاییان شد و آن را از مایملک و باغات و برکات در آبادی بودجه به شکرانه پیروزی های مداومش به او بخشید. دیگر همرزمان آن نورچشمی که در جنگاوری و دلاوری چنگی به دل نمی تواندزدند ، به بهانه انتقاد از توجه به حد کدخدا به او ، با دیگردشمنان کدخدا تبانی کرده و با طمع تصاحب اراضی و باغ تحت اداره کدخدا ، شبانه دکل کدخدا را آورده است.
 
با کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی شرکت شرکت کننده در المپیک ۲۰۱۶ ریو بعد از تجارت  مدال برنز، مثل یک دلاور قهرمان شد. از صداوسیمای سلبریتی ساز گرفته تا دستگاههای دولتی و شهرداری و هذا و کذا حسابی او را تحویل گرفت تا تبدیل به چهره برتر همان سال شود.
 
 
 
تا ماه ها و سالها بعد هرچه دیده می شود او و مدال برنزش بود و آن دیده نشده است که ناراحتی و واکنش معترضان را در اختیار شما قرار می دهد و در رشته تکواندو و سایر رشته های دیگر قرار دارد.
 
دست روزگار اما کیمیا را از خاک ایران بلند کرد و به حمایت اموال و دارایی ها که جمهوری اسلامی به او هبه کرده بود نشناخت روی خاک ناکجاآباد ؛ و وقتی از او پرسیدند چرا رفتی؟ گفت: "مرا مصادره کرده است"
 
عه! کیمیا خانم مگر می شود دست و پای کسی را بست و به او گفت که یالله این آپارتمان و 300 سکه و پنجاه میلیون تومان و صدها جایزه دیگر اگر وگرنه تورا فلان کنم؟
 
حالا همان حدی که آن روز خودشان را به مهاجرت کیمیا معترض بودند ، امروز نام و نانشان را در حمایت از کیمیا و مثل همیشه در جمهوری اسلامی استفاده می کنیم آن هم طفل بدسرپرست سر راهی که هرکس دلش را از هر جا پر می کند سر او خالی می کند، میجویند.
 
 جمهوری اسلامی که کلا دستش نمک ندارد اما این بار منتقدین حق دارند ؛ چون فقط کافی است که چندتا نخبه و نابغه و آدم خلاق است و موفق بگذاری لای دستگاهش  تا برایت کیمیای داغ بپزد. شده دستگاه کیمیا درست کن !
 
یک روز آنقدر بادش می کند که از هیچ دروازه ای تو نیاید ، یکروز هم آنچنان خارش می کند که اسم او را بعنوان رقیب و همبازی  ناهیدکیانی در  صداوسیمایش نمی تواند به آسانی مورد استفاده قرار گیرد زیرا روزی معترض است چرا کیمیا را بسیار تحویل می دهد یاهمان های که به کیمیا مهاجرت می کند و همه رشک های برنده و حسودان دیروز کیمیا است ، امروز هم باید دانسته شود و نادانسته همدست و هم چنین با رسانه های مزدوری چون ایران اینتر نشنال  کدخدا را بیاورند!!
 
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه