باید کسی به میدان بیاید که امید را در مردم افزایش دهد
کد خبر: ١٦٣١٥٧ تاریخ انتشار: ١٢ خرداد ١٤٠٠ - ١٤:٤١
صفحه نخست » مطالب وسط
قاضی زاده در جمع روسای ستادهای استانی:
باید کسی به میدان بیاید که امید را در مردم افزایش دهد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:‌ باید کسی بیاید که امید را در مردم افزایش دهد و حس نا امیدی را از بین ببرد و با برنامه، انگیزه‌ای برای آینده در دل جامعه ایجاد کند.

 
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از روسای ستادهای استانی به شرح جزییاتی درباره مستند تبلیغاتی خود پرداخت.
 
وی در این نشست اظهار داشت: فرصت برای ساخت این مستند بسیار محدود بود و در سه روز این کار انجام شد، می‌توانستیم مستند را پخش نکنیم ولی این فرصت را از دست می‌دادیم.
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه خطاب به فعالان انتخاباتی بیان کرد: در شرایط فعلی دو سه مسئله پیش روی شما وجود دارد که با توجه برای جذب افراد به سمت کاندیدای مورد نظرتان با آن روبروی هستید. مسئله اول درباره مشارکت در انتخابات است که در شرایط فعلی به خطر افتاده.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نگاهی که از سوی مردم وجود دارد این است که دولت‌های متفاوت می آیند و می‌روند و مشکلات بر جای خود باقی می‌مانند. لذا نسبت به رای دادن بی انگیزه شده و شوقی برای اصلاح و رشد و پیشرفت کشور ندارند.
 
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در این چند سال تصمیم گرفتیم با توجه به مشکلات، مدل و ساختار مدیریتی را تغییر دهیم. عمق مسائل با تغییر افراد حل نمی‌شود، ممکن است فرد فاسد و رانت خوار برود اما ساختار فساد زا باقی خواهد ماند و این تغییر افراد به تنهایی کارساز و مشکل گشا نخواهد بود.
 
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: باید کسی بیاید که امید را در مردم افزایش دهد و حس نا امیدی را از بین ببرد و با برنامه، انگیزه‌ای برای آینده در دل جامعه ایجاد کند.
 
وی افزود: در میان کسانی که در عرصه رقابت حضور دارند، افرادی هستند که به دلایل مختلفی چند گامی جلوتر هستند و محبوبیت بیشتری دارند، بنابراین ممکن است حامیان آنها از شما بپرسند چرا در مسیر افراد دیگر قرار دارید و وقت خود را تلف می‌کنید و با ما اجماع نمی‌کنید.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید بدانید بنده از سر تفنن یا برای خرید شهرت و دیده شدن پا به عرصه انتخابات نگذاشتم و باطن من با این موضوع در تعارض است، چراکه فردی درون گرا هستم.
 
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مشهور شدن نه تنها برای من و خانواده ام ارزش نیست، بلکه ضد ارزش است. ۱۳ سال نماینده مجلس و پنج سال در هیات رئیسه بوده‌ام، یک سال از این فعالیت سیاسی برای کسب شهرت، کافی است کما اینکه بسیاری از افراد به این شهرت رسیده‌اند اما قصد من شهرت نبوده است.
 
وی افزود: دو سال پیش که مقام معظم رهبری درباره حضور جوانان در عرصه مدیریت صحبت کردند تصمیم گرفتیم اجازه ندهیم سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و سایر اسناد بالا دستی زمین بمانند و برای همین به عرصه رقابت آمده‌ایم.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اصلاح طلبان و اصول گرایان تا امروز به قصد پیروزی به میدان آمده‌اند و برنامه‌ای برای بعد از پیروزی نداشته‌اند، بنابراین اگر به پیروزی هم رسیده‌اند کاری از پیش نبرده‌اند. همیشه فقط برای پیروزی تلاش کرده‌اند و نخواستند یا نتواستند کار اصولی و موثر انجام دهند.
 


برچسب ها: قاضی زاده


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه