قاضی زاده هاشمی:«دولت سلام» ما ۲۴ ساعته خواهد بود/اعلام جزئیات وام 500میلیونی
کد خبر: ١٦٣١٤٦ تاریخ انتشار: ٠٩ خرداد ١٤٠٠ - ٠٧:٤٠
صفحه نخست » مطالب وسط
قاضی زاده هاشمی:«دولت سلام» ما ۲۴ ساعته خواهد بود/اعلام جزئیات وام 500میلیونی

قاضی‌زاده هاشمی گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در صندوق ویژه ای به عنوان اعتبار خانواده یا جوانان در نظر گرفته ایم، برای هر زوج جوان برای سه مقوله...

 
 
امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گویی، گفت: فردی لیاقت خدمتگزاری را دارد که با تمام وجود مردم را دوست داشته باشد مشکل آنها را مساله خود بداند و خود را آماده فداکاری کند.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دولت هیچ‌ وقت نباید بخوابد و باید همواره بیدار باشد. زمان برای «دولت سلام» معنا ندارد و هیچ زمانی نخواهم داشت و باید در تمام ۲۴ ساعت دولت کار کند یعنی دولتی ۲۴ ساعته خواهیم داشت و به همین دلیل این دولت باید جوان، پرانرژی، دارای آرزوهای بلند، مسلط به علم جهان باشد.
 
قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: این جوانان حاضر در دولت سلام باید مفهوم قدرت را درک کنند تا کشور به عالی ترین تعالی و قدرت در جهان برسد. این کارها از یک نسل جوان و مجاهد برمی‌آید که در این ۴۰ سال پرورانده شدند و آماده ظهور و بروز هستند.
 
وی با اشاره به اینکه دولت سلام، دولتی جوان و تازه نفس خواهد بود، گفت: این دولت شبانه روز خود را مانند سالهای دفاع مقدس برای اصلاح و رشد کشور عزیز ما خواهد گذاشت و دولت سلام دنبال ثبات و آرامش است و شعار ما ثبات و آرامش با دولت سلام است.
 
قاضی‌زاده هاشمی گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی در صندوق ویژه ای به عنوان اعتبار خانواده یا جوانان در نظر گرفته ایم، برای هر زوج جوان برای سه مقوله هزینه‌های ازدواج مسکن و اشتغال پیش بینی کرده‌ایم و این بزرگترین طرح عدالت اجتماعی است یعنی کارکرد آن فقط حمایت نیست بلکه موضوع عدالت اجتماعی است منابع آن را هم به موقع‌اش به شما می‌گویم.
 
وی ادامه داد: به موقع درباره منابع این وام صحبت خواهم کرد، اجازه دهید آنهایی که عجول هستند قضاوت های خود را انجام دهند فقط امیدوارم بعد از آن شرمنده نشوند.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایرانیان خارج از کشور تکه‌ای از جان ما هستند که دور هستند و برعکس چون در غربت هستند علاقه و احساس وابستگی‌شان بیشتر است. تا وقتی از شهر خودتان دور هستید تعلقات خاطر شما تشدید می‌شود آنها هم همین‌طور هستند هم یکسری نگرانی‌هایی در رابطه با داخل کشور دارند
 
قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: نظام رسانه‌ای جهان سلطه، معمولا اخبار خوبی از ما به خارج از کشور منتقل نمی‌کند باید با آنها صحبت کرد و اطمینان داد که اینگونه نیست و کسانی هستند که می‌توانند مسائل کشور را جمع کنند.
 
وی ادامه داد: این افراد خارج از کشور، یکسری نگرانی‌هایی در ارتباط با خودشان دارند و پشتیبانی‌هایی که دولت باید از آنها و فرزندانشان در آنجا انجام دهد و این توجه به آنها داده شود که دولتی است که همه ایرانیان را جزیی از وجود خودش می‌داند و به همین خاطر لازم است کسی که می‌خواهد مقام اول شود در حوزه اجرایی کشور شور با اینها گفت وگویی داشته باشد.
ایرنا 
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه