نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
نگاهی به عملکرد کاپیتان تیم ملی؛ مدافعی که از هویت تیم دفاع نکرد/ حاج‌صفی پراشتباه در داخل و خارج مستطیل سبز؛ از عملکرد فنی ضعیف تا حاشیه‌سازی‌های فراوان
کد خبر: ١٦٤٥٣٤ تاریخ انتشار: ١٣ آذر ١٤٠١ - ١٥:٠٨
صفحه نخست » مجازستان
نگاهی به عملکرد کاپیتان تیم ملی؛ مدافعی که از هویت تیم دفاع نکرد/ حاج‌صفی پراشتباه در داخل و خارج مستطیل سبز؛ از عملکرد فنی ضعیف تا حاشیه‌سازی‌های فراوان

احسان حاج‌صفی در قامت یک کاپیتان، نه تنها حواشی را از تیم دور نکرد بلکه به آن‌ها دامن زد و در کنار عملکرد فنی ضعیفش، نقش موثری در ناکامی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی داشت.

 -رجانیوز: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای ایران به پایان رسید. وداع تلخ ملی‌پوشان با این رقابت‌ها، ایران را بار دیگر در حسرت صعود از مرحله گروهی جام جهانی باقی گذاشت. اگر چه در جریان بازی‌های تیم ملی در برابر حریفان، حمایت بی‌چون و چرا از ملی‌پوشان اولویت داشت اما حال و پس از پایان کار تیم و نتیجه نه چندان مطلوب آن، میتوان در خصوص نقاط ضعف تیم و عملکرد برخی از بازیکنان اظهار نظر کرد.

 

احسان حاج صفی یکی از بازیکنانی است که نه تنها در داخل زمین نتوانست انتظارات را برآورده کند بلکه در خارج زمین نیز با شیطنت‌های خود حواشی‌ای را برای تیم به وجود آورد.

 

به گزارش رجانیوز؛ احسان حاج صفی دفاع چپ ۳۲ ساله تیم ملی و باشگاه آ.ا.ک یونان، در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت. با توجه به سن و سال بالای حاج صفی انتظار می‌رفت کی‌روش به جای او از بازیکنان جوان‌تری بهره گیرد. اما ترجیح سرمربی پرتغالی تیم، حضور حاج صفی در ترکیب اصلی در هر سه بازی ایران برابر حریفان بود.

 

اشتباهات او و عملکرد ضعیفش در کار‌ دفاعی در شکست تلخ ایران برابر انگلیس بی‌تاثیر نبود. البته در این شکست سنگین عوامل بسیاری از جمله اتخاذ تاکتیک غلط توسط کیروش نیز دخیل بود و به هیچ عنوان نمی‌توان این شکست را تنها به یک فرد نسبت داد اما بدون شک حاج‌صفی در کنار روزبه چشمی به نسبت سایرین پراشتباه‌تر ظاهر شدند.

 

در ترکیب اولیه دیدار مقابل ولز نیز، در حالی نام حاج‌صفی در پست هافبک به چشم می‌خورد که بازیکنانی چون وحید امیری و مهدی ترابی روی نیمکت بودند. او که در این بازی با توجه به آمار رسمی فیفا بدترین عملکرد را در بین ملی‌پوشان داشت؛ در دقیقه ۷۷ تعویض شد و با به میدان آمدن مهدی ترابی، ایران توانست در کار تهاجمی بهتر ظاهر شود و در نهایت دو گل به ثمر برساند.





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: