نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
وعده جدید رئیس سازمان سینمایی
کد خبر: ١٦٣٦١٨ تاریخ انتشار: ٢٥ آبان ١٤٠٠ - ١٠:٣٣
صفحه نخست » مطالب وسط
وعده جدید رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی از حمایت و کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سالن‌های سینمایی فعال خبر داد.

 
محمد خزاعی با بیان اینکه سالن‌های سینماها از مهم‌ترین مراکز تفریحی و فرهنگی خانواده هستند، گفت: در پی درخواست سینماداران و بررسی آسیب‌های ناشی از کرونا در جلسه‌ای که شب گذشته با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بررسی مشکلات حوزه سینماداری داشتیم، موافقت شد تا به سینماهایی که فعالیت مستمر دارند کمک شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر، سالن‌های سینما از رونق خوبی برخوردار شدند و استقبال خوبی از سوی مردم و خانواده‌ها صورت گرفته است. این تصمیم هم در جهت تشویق بیشتر و رونق سالن‌های سینما و کمک به سالن‌های کم توان گرفته شده که مشروط به استمرار فعالیت آن‌ها است.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه فعالیت این مراکز نیاز است مستمر و بی وقفه باشد اضافه کرد: مدیران سینماها از استقبال مردم از فیلم‌ها راضی هستند و این اتفاق پویشی را در جامعه رقم زده است؛ از همکاران سینمایی می‌خواهیم که به فعالیت خود همراه با اجرای پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند و از زحماتشان سپاسگزاریم.

به گفته وی، برخی سینماها به دلیل درآمد پایین و ناتوانی توانایی در تامین هزینه‌ها و ... با مشکلاتی مواجه هستند که این کمک اندک برای آن‌ها پیش بینی شده است.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: سینماها به عنوان سرگرمی فرهنگی مهم خانواده‌ها باید در جذب مخاطب تلاش کنند. سعی کنیم نمایش فیلم‌ها در سینماها متنوع باشد و مخاطب بر اساس علاقمندی‌های خود فیلم‌ها را انتخاب کند. برنامه ریزی کنیم تا پاسخگوی همه سلایق و علایق مخاطبان باشیم.

خزاعی ادامه داد: باید تلاش کنیم حضور خانواده‌ها در سالن‌های سینما مستمر و پررنگ‌تر از قبل شود.





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: