نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
ظریف حاضر به عذرخواهی نشد و منتقدانش را هم حلال کرد !!
کد خبر: ١٦٣٠٧٤ تاریخ انتشار: ١٤ ارديبهشت ١٤٠٠ - ١٤:٠٠
صفحه نخست » تیتر یک
ظریف حاضر به عذرخواهی نشد و منتقدانش را هم حلال کرد !!

ظریف حتی تکرار صحبت‌های آمریکایی‌ها توسط خودش را «نقطه نظرات شخصی» معرفی و تلویحا اعتراف کرده که نظرات وی همان صحبت‌هایی است که آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند.

 پس از صحبت‌های امروز رهبرانقلاب ظریف در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره‌برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری ردر حالی رهبرانقلاب صحبت‌های منتشر شده از جواد ظریف را با عناوینی چون «مایه تاسف»، «تکرار حرف‌های خصمانه آمریکا»، «خطای بزرگ» و «مواضع دشمن شاد کن» توصیف کردند که وی حاضر نشد پس از این سخنان عذرخواهی کند. او حتی تکرار صحبت‌های آمریکایی‌ها توسط خودش را «نقطه نظرات شخصی» معرفی و تلویحا اعتراف کرده که نظرات وی همان صحبت‌هایی است که آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند.
 
به نظر می‌رسد صحبت‌های ظریف در فایل صوتی منتشر شده از یک همصدایی ساده فراتر است و نمونه واقعی نفوذ افکار آمریکایی در دستگاه‌های کارگزار دولتی باشد.ا فراهم آورد.»




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: