نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
تفاوت معنادار بین ادبیات نفاق گونه غرب گرایان با ادبیات پشت پرده آنها / حاج قاسم متعلق به همه جریانات و جناح ها است
کد خبر: ١٦٣٠٥٤ تاریخ انتشار: ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٠ - ١٠:٠٧
صفحه نخست » تیتر یک
تفاوت معنادار بین ادبیات نفاق گونه غرب گرایان با ادبیات پشت پرده آنها / حاج قاسم متعلق به همه جریانات و جناح ها است

این سخنان که بعد از شهادت حاج قاسم و به صورت محرمانه ایراد شده است، به خوبی تفاوت معنادار بین ادبیات ظاهری و نفاق گونه غرب گرایان و ادبیات واقعی و پشت پرده آنها را به رخ کشید و نشان داد که اهداف واقعی و نیت های قلبی آنها با آنچه که در تریبون های رسمی و محافل عمومی بیان می کنند، فرسنگ ها فاصله دارد.

گروه سیاسی صابرنیوز: محمد علی رضایی: سخنان محرمانه آقای محمدجواد ظریف درباره تحولات منطقه، مذاکرات برجام، ارتباط و تعامل با حاج قاسم در بحبوحه تنش های منطقه ای و مذاکرات هسته ای، که به نحو عجیبی از شبکه سعودی ایران اینترنشنال سر درآورد، برگ دیگری از هویت واقعی جریان غرب گرا در کشور را عیان کرد.
 
 
اینکه این سخنان به چه هدفی بیان شده، با چه مکانیسمی در اختیار یک محفل رسانه ای امنیتی معاند قرار گرفته و به چه هدفی در این مقطع زمانی منتشر شده، جای بحث و بررسی دارد.
 
اما موضوع قابل تامّل در این بین، آن است که این سخنان لبّ آن چیزی است که جریان غرب گرا در رابطه با تعاملات منطقه ای و بین المللی در سینه دارد و گاه گاهی با ایماء و اشاره و در پوشش کلمات مبهم، آن را بیان می کند.
 
 
بعد از شهادت حاج قاسم، به خاطر اینکه ذهنیت اجتماعی، نقش جریان غرب گرا را در شهادت ایشان برجسته می دید، غرب گرایان برای رد گم کردن و کاهش تبعات اجتماعی حاصل از این نگرش، سعی کردند خود را به ایشان نزدیک نشان دهند؛ حتی خواستند برجام را محصول مشترک دستگاه دیپلماسی و سپاه قدس معرفی کنند.
 
علنی شدن سخنان آقای محمدجواد ظریف را به وضوح می توان باطل کننده این تلاش رسانه ای تحریف گرایانه قلمداد کرد.
 
این سخنان که بعد از شهادت حاج قاسم و به صورت محرمانه ایراد شده است، به خوبی تفاوت معنادار بین ادبیات ظاهری و نفاق گونه غرب گرایان با ادبیات واقعی و پشت پرده آنها را به رخ کشید و نشان داد که اهداف واقعی و نیت های قلبی آنها با آنچه که در تریبون های رسمی و محافل عمومی بیان می کنند، فرسنگ ها فاصله دارد.
 
و بالاخره بر خلاف کسانی که می گویند حاج قاسم متعلق به همه جریانات و جناح ها است، این ماجرا نشان داد که ایشان هیچ نسبت و تعلقی به جریان غرب گرا ندارد و صفر تا صد، متعلق به جریان انقلابی و گفتمان مقاومت است.
 
واضح است که این سخن به معنای محدود کردن حاج قاسم در دایره ای تنگ و محروم کردن اکثریت مردم از منبع زلال اندیشه و عمل ایشان نیست؛ چراکه ابراز ارادت و غلیان احساسات جمعیت های میلیونی در کشور و منطقه و جهان بعد از شهادت فردی که در نزد همگان، سمبل مقاومت و جهاد بود، نشان داد که گفتمان مقاومت، غریب نیست و طرفداران بیشماری دارد.
 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: