ساعت 14/30 میدان انقلاب فردا، خروش مردم تهران علیه دشمنانی که می‌خواستند امنیت را بگیرند و اقتصاد را فلج کنند
کد خبر: ١٦١١٤٩ تاریخ انتشار: ٠٣ آذر ١٣٩٨ - ٠٨:٣٢
صفحه نخست » تیتر یک
ساعت 14/30 میدان انقلاب فردا، خروش مردم تهران علیه دشمنانی که می‌خواستند امنیت را بگیرند و اقتصاد را فلج کنند

10 سال پس از حماسه 9 دی، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران فردا دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت 14:30 عصر در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف برگزار می‌شود.

 فردا؛ خروش مردم تهران علیه دشمنانی است که می‌خواستند امنیت را بگیرند و اقتصاد را فلج کنند؛ فردا، نوبت تهرانی‌هاست؛ حماسه‌های بیعت با نظام و رهبری که از روز دوشنبه در سراسر کشور به راه افتاد تا به تهران برسد. همان تکرار حماسه 9 دی. گویا دشمنان نظام و نوکران و جیره‌خواران سلطه‌گران هنوز درس عبرت نگرفته و نمی‌دانند که مردم انقلابی ایران بیش از 40 سال است که دل در گروی نظام و رهبری نهاده و هرگز دل به دل مستکبران نداده و نخواهند داد.
تکرار فتنه 88 در 98
10 سال پیش بود که فتنه‌گران با تمرکز بر براندازی نظام جمهوری اسلامی و هتک حرمت عاشورای حسینی، از ددمنشی و سفاکی نظام سلطه پرده برداشتند و صحنه‌هایی از جنایت و خیانت و خباثت علیه ملت و نظام اسلامی و همچنین علیه قرآن و اهل‌بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.
10 روز پیش هم، همان‌ها در نقاب‌های دیگری بر اجتماعات خالص و صادقانه ملت ایران داخل شده تا به خیال خام خود با تحریک و تهییج افکار عمومی، مسیر درست اعتراض و انتقاد را به انحراف بکشانند و علیه جان و مال و ناموس ملت ایران دست به قتل و آسیب زدن و آتش و غارت بزنند اما حضور و بصیرت مردم انقلابی کشورمان، برنامه‌ریزی فتنه‌گران داخلی و خارجی را با شکست سنگینی مواجه کرد.
دستگیری و اعتراف
لیدرهای اغتشاش
برای هر ذهن سلیمی این سؤال مطرح است که نسبت انتقاد و اعتراض با آشوب و اغتشاش و اخلال چیست و چه می‌تواند باشد؟ مگر آنکه دست‌های پشت پرده‌ای، از نیت‌های پاک و خالصانه مردم بهره‌برداری کرده و آنها را به انحراف ببرند؟ این گزاره نه «تحلیل» بلکه یک «خبر» است؛ خود لیدرهای دستگیرشده، درخصوص این واقعیت لب به اعتراف گشودند. به گزارش خبرگزاری‌ها، بر اساس اعترافات 150 نفر از لیدرهای مخل امنیت در استان البرز که شناسایی و بازداشت شدند، این افراد توسط افراد آموزش‌دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کرده بودند.
همچنین چند روز پیش فیلم اعترافات دو تن از فریب‌خوردگان اغتشاشات شیراز که توسط سپاه فجر استان فارس دستگیر شده بودند، در رسانه‌های داخلی منتشر شد که حاکی از برنامه سازمان‌یافته دشمنان خارجی برای فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی بود.
طی روزهای گذشته خبر دستگیری لیدرهای اغتشاشات در 4 استان به‌ویژه عوامل مسلح انسداد جاده دماوند بومهن و فیروزکوه و همچنین عامل انسداد بزرگراه امام علی(ع) در تهران، در رسانه‌ها منتشر شد. جالب آنکه غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه وقتی از بازداشت عامل انسداد بزرگراه امام علی(ع) خبر می‌داد، گفت: «این متهم بازنشسته سفارت ایران در کشور دانمارک بوده است» و «از بازرسی در منزل وی تجهیزات مربوط به جاسوسی و دیگر تجهیزات الکترونیکی کشف شده است».
۱۸۰ نفر از لیدرهای اغتشاشات دستگیر شدند
خبرگزاری فارس روز گذشته گزارش داد «براساس اعلام ناجا تا این لحظه (ساعت 19) ۱۸۰ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات شناسایی و دستگیر شدند و شناسایی و دستگیری سایر هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس است.»
براساس اعلام ناجا تخریب اموال عمومی، آتش زدن بانک‌ها، حمله به مراکز انتظامی و نظامی و راه‌اندازی کمپین تجمعات غیرقانونی در فضای مجازی از اقدامات آشوبگرانه این متهمان بوده است.
حمایت تمام‌عیار غربی‌ها
 از اغتشاشات
از سوی دیگر در کنار حمایت و شیطنت‌های رسانه‌های ضدانقلاب که تمام این 10 روز گذشته را بر حوادث ایران متمرکز بودند و سعی کردند با بزرگ‌نمایی، شایعه‌سازی، کشته‌سازی، جعل خبر و استفاده از تصاویر آرشیوی مردم را به خیابان‌ها بکشانند، حمایت و هواداری مقامات آمریکایی از ‌اشرار، بی‌سابقه و عجیب‌ و غریب بود (از دونالد ترامپ، مایک پنس، مایک پمپئو و برایان هوک گرفته تا چند تن از مقامات آمریکایی مانند سخنگوی وزارت خارجه، مشاور وزارت خارجه آمریکا و همچنین چند نفر از سناتورهای کنگره آمریکا) تا جایی که روس‌ها هم به زبان آمدند و گفتند «از ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران مبهوت شدیم زیرا بیشتر چیزهایی که موجب جرقه خوردن نارضایتی‌ها و رویه‌های دیگر در ایران شده است، اقداماتی است که خود آمریکا علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است». (اظهارات ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در روز پنجشنبه گذشته)
اوج حقارت و ناکامی آمریکایی را هم می‌توان در توییت پمپئو به زبان فارسی دید که از مردم ایران درخواست کرد در پی قطعی اینترنت در ایران «عکس و فیلم مربوط به اغتشاشات» را برای او در تلگرام ارسال کنند.
دولت آلمان هم در اقدامی مداخله‌جویانه از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و از ایران خواست به خواسته‌های قانونی معترضان احترام بگزارد.
همچنین ریچارد گرنل (سفیر آمریکا در آلمان) روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن می‌تواند با همکاری برلین به قطعی اینترنت در ایران پایان داده و اینترنت را وصل کند!
وزارت خارجه فرانسه نیز در اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و خواستار «احترام ایران به آزادی بیان و حق اعتراضات مسالمت‌آمیز» در ایران شد.
بازگشت آرامش و امنیت
 در سراسر کشور
گرچه آتش اغتشاشات، هزاران میلیارد از اموال مردم را سوزاند و 100 شهر از 750 شهر کشور را در تب ‌و تاب اعتراض و ناامنی فرو برد اما طی چند روز آرامش و امنیت به کشور بازگشت و بسیاری از لیدرهای اغتشاشات دستگیر و روانه زندان شدند.
حماسه «بیعت» در تهران
تلاش سلطنت‌طلبان، سازمان منافقین و سرویس‌های اطلاعاتی عربی- غربی در این چند روز و در صدر اخبار قرار دادن وقایع ایران در رسانه‌های اپوزیسیون و بیگانه با هوشیاری مردم ایران نقش برآب شد. از اواسط هفته گذشته بعد از تبریز و زنجان، مردم دیگر شهرها هم یکی‌یکی و فوج فوج به میدان آمدند و برای اعلام انزجار از‌ اشرار و آشوبگران و حمایت از نظام و رهبری شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.
فردا تهرانی‌ها در میدان انقلاب، به صحنه می‌آیند تا با خلق حماسه‌ای از جنس 9 دی، به گوش جهانیان برسانند که خط ما از ‌اشرار و آشوبگران جداست.
حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر شنبه در جمع خبرنگاران از راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی شهر تهران در محکومیت ‌اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: در پی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد.
میعاد ما؛ میدان انقلاب
وی افزود: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت 14:30 عصر در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف برگزار می‌شود.
رئیس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اتفاقات تلخ روزهای گذشته مانند جسارت به حریم مساجد و آتش زدن قرآن و مثله کردن مدافعان امنیت واقعاً دردناک بود و به همین جهت در شهر تهران راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، حمایت از مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات بحق مردم برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم و حاج سعید حدادیان ذاکر اهل‌بیت (ع) در این مراسم مدیحه‌سرایی خواهد کرد.
گوشزدی به مسئولین
گرچه آشوبگران و دشمنان در کمین نشسته این مرز و بوم، غائله‌ای به پا کردند و صاحبان انقلاب طومار نسخه‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های کودتاگران را در هم پیچیدند و با حضور در صحنه، شعار «مرگ بر آمریکا» را در سراسر پهنه ایران طنین‌انداز کردند اما مسئولان گمان مبرند که این مردم خسته و گلایه‌مند از وضعیت بد اقتصادی و معیشتی، بر شیوه عملکردی مسئولین در افزایش قیمت حامل‌های انرژی و به تأخیر انداختن این تصمیم و اجرای ناگهانی آن مهر تأیید زده‌اند!
انتظار و امید آن است که مدیران اجرایی کشور ضمن توجیه ابعاد اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت‌های حامل انرژی و همچنین طرح کمک معیشتی دولت، برای ثبات و تعادل بازار مانع افزایش قیمت‌ها شوند و همچنین با دستور کار قرار دادن عملیاتی کردن موضوع شفافیت، به صاحبان انقلاب و سرمایه‌های ملی بگویند که درآمد معین دولت از افزایش بنزین چقدر است و در کجا هزینه خواهد شد.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه