بازیگر«ستایش»: ملاک انتخاب تعداد لایک است
کد خبر: ١٦٠٦٩١ تاریخ انتشار: ٢٤ شهریور ١٣٩٨ - ٠٢:٣٠
صفحه نخست » آخرین اخبار
بازیگر«ستایش»: ملاک انتخاب تعداد لایک است

سلیمانی گفت: متاسفانه امروزه فعالیت در فضای مجازی به عنوان دلیل اصلی انتخاب بازیگران شناخته می شود، در سینمای امروز کیفیت بازی مهم نیست بلکه مهم است که شما به عنوان یک بازیگر چقدر لایک می خورید.

به گزارش پایگاه 598، نادر سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون نوع جدید انتخاب بازیگران در سینما گفت: متاسفانه امروزه فعالیت در فضای مجازی به عنوان دلیل اصلی انتخاب بازیگران شناخته می شود، در سینمای امروز کیفیت بازی مهم نیست بلکه مهم است که شما به عنوان یک بازیگر چقدر لایک می خورید.

وی در همین راستا داد: فضای فعلی انتخاب بازیگر بر اساس تعداد فالوور بسیار بد است، با این وضع انتظار داریم سینما به کجا برسد، بالاخره مردم بازیگران را انتخاب می کنند و شاید همان فالوورها مردم باشند اما جایگاه کارگردان در یک اثر چه می شود، تهیه کنندگان که همواره به دنبال سود خود هستند اما واقعا یک کارگردان در اینجا به این فکر می کند که آن بازیگر انتخاب شده آیا واقعا به درد کارش می خورد یا نه؟.

بازیگر را براساس تعداد لایک انتخاب می کنند/سینمای کمدی امروز کاملاً هجو است/////////////////////دپو

بازیگر فیلم سینمایی «لاتاری» درباره غیبت بازیگران خوب سینما در آثار کمدی اذعان کرد: متاسفانه سینمای کمدی امروز کاملاً هجو است و به همین خاطر بازیگران خوب ما می ترسند در چنین آثاری بازی کنند. 

وی در مورد حضور خود در سینمای کودک تاکید کرد: چند وقت پیش یک اثر سینمایی را پذیرفتم، یکی از نزدیکان با شوق گفت که کار جدی است و من گفتم که کار کودک قبول کرده ام و وی ناراحت شد، من متوجه نمی شوم چرا یک بازیگر خوب سینما از بازی در آثار کودک می ترسد؟ اگر من در این سن در سینمای کودک بازی می کنم یعنی توانایی این کار دارم و نه اینکه ضعف من این انتخاب باشد. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: تا کی می خواهیم همه انرژی خود را بر آثار بزرگسال بگذاریم، مگر کودکان امروز بزرگسالان آینده نیستند، اتفاقا من احساس می کنم که همه ما نسبت به ایفای نقش در آثار کودک وظیفه ای بر دوشمان است. 

بازیگر را براساس تعداد لایک انتخاب می کنند/سینمای کمدی امروز کاملاً هجو است/////////////////////دپو

وی ساخت فیلم کودک فاخر را باعث پیشرفت فرهنگ جامعه خواند و افزود: در تمام سینمای جهان بازیگران بزرگ سینما در آثار کودک نقش های به یادماندنی را ایفا کرده اند، امروز برخی به حال بازیگری که در آثار کودک بازی می کند افسوس می خورند که این اتفاق ناامید کننده است.

سلیمانی در همین رابطه خاطرنشان کرد: بازیگران ما اتفاقاً اگر دغدغه فرهنگی و هنری دارند باید در آثار کودک بازی کنند، متاسفم که اگر من در فیلم کودک بازی می کنم به من برچسب می زنند که دیگر به درد آثار بزرگسال نمی خورد و بازیگر ژانر کودک است، اما هیچکس از خود نمی پرسد من با این سن اگر می توانم با کودکان ارتباط برقرار کنم پس توانایی خاصی در حرفه ام دارد. 

منبع:میزان




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه