تجمع پرشور دختران انقلاب در حمایت از حجاب
کد خبر: ١٦٠٠٦٢ تاریخ انتشار: ٢٩ تير ١٣٩٨ - ١٠:٢١
صفحه نخست » مطالب وسط
تجمع پرشور دختران انقلاب در حمایت از حجاب

اجتماع «دختران انقلاب» روز پنج‌شنبه در حمایت از عفاف و حجاب با حضور شماری از بانوان در اصفهان برگزار شد.

 این اجتماع با حضور هزاران نفر از دختران و زنان محجبه و عفیف این شهر شهیدپرور اصفهان در حسینیه رضوی و خیابان منتهی به این حسینیه (خیابان کمال) برگزار شد.
این اجتماع بزرگ از سوی گروه مردمی آمرین‌صراط که سازمانی کامل مردم نهاد و مستقل است برای اولین بار در اصفهان برگزار شد و این گروه مردمی پیش از این نزدیک به پنج اجتماع عفاف و حجاب را در تهران برگزار کرده بود .
بانوان در این اجتماع نوشته‌هایی با عناوین «حجاب آری، قانون، مطالبه ملی، فرمان خدا»، «امربه معروف هم مثل نماز واجب است»، «آزادی و درمان شیخ زکزاکی را خواستاریم»، «امربه معروف با زبان بر همه واجب است»، «ما فرزندان زکزاکی هستیم، زکزاکی خمینی ثانی»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، «هر هموطن یک آمربه معروف»، «نیروی انتظامی، تشکر، تشکر» و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و شهدا در دست داشتند و شعارهای لبیک یا زهرا(س)، لبیک یا زینب(س)، لبیک یا حسین(ع) دادند.
سردار ‌اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به اجتماع دختران انقلاب سلام خود را به آمرین به معروف ابلاغ کرد و گفت: بر اساس دستور مقامات ارشد کشوری ما در نیروی انتظامی از همه آمران به معروف در کشور حمایت خواهیم کرد و به هیچ احدی اجازه تعرض به آنها را نخواهیم داد.
مینا علی‌نژاد خواهرزاده مسیح علی‌نژاد خبرنگار معاند نظام بود که با حضور خود در این همایش بر لزوم همبستگی نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی با اراده همه زنان و مردان ایرانی آغاز شده و تا امروز با حمایت بانوان شکوفا شده است. ما هرگز نمی‌گذاریم ذره‌ای از شریعت و فرهنگمان مورد هجمه قرار گیرد. اصفهان مهد جوانانی همچون حججی است که برای دین و ناموسشان سر می‌دهند و دخترانی دارد از جنس زینب کمایی که اجازه نخواهند داد هر شاخه شکسته‌ای ریشه و احساس ایرانی را هدف قرار دهد. وی در جمع اجتماع کنندگان دختران انقلاب خطاب به براندازان جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: من امروز اینجا هستم تا به همه بگوییم، از عفت و حجاب دفاع می‌کنیم.
در ادامه دختر مینا علی‌نژاد بیانیه‌ای را در جمع دختران انقلاب قرائت کرد.
گروه مردمی آمرین‌صراط فعالیت خود را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از تهران آغاز کرد و اکنون در حال گسترش پایگاه‌های مردمی خود در استان‌های مختلف کشور است.
در این مراسم خانواده شهیدان احمدی روشن، محسن حججی، ابراهیم هادی، تورجی‌زاده، مسلم خیزاب، جواد محمدی، امید اکبری شهید حادثه تروریستی زاهدان، محمدحسین حدادیان از شهدای فتنه دراویش، مجید قربانخانی، رسول خلیلی و اصغر وصالی حضور داشتند و تجلیل شدند.
همچنین در این مراسم از تعدادی از آمران به معروف کشور تقدیر شد. 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه