ترامپ اروپا را بر سر ایران تحقیر می کند
کد خبر: ١٥٩٨٥٢ تاریخ انتشار: ١١ تير ١٣٩٨ - ١٠:٣٠
صفحه نخست » آخرین اخبار
ترامپ اروپا را بر سر ایران تحقیر می کند

او همانند یک احمق خود را نشان داد، حتی زمانی که در نخستین سفر خود به خاورمیانه با سیصد میلیارد قرار داد پیروزمندانه به آمریکا برمی گشت، به خبرنگاران به طعنه می گفت: اکنون اروپایی ها بروند پول ایران را جمع کنند!!!.... و این جمله شکاف منافع آمریکا و اروپا را بر سر منافع از ایران آشکار می‌کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیپلماسی ایرانی: ترامپ با آن شروع شرم آور رزم انتخاباتی، که بیشتر حزب رقیب دموکرات برای او تدارک دیده بود، حتی از انتشار یک لیچار ترامپ درباره زنان، بیست سال پیش از کاندیداتوری او برای انتخابات، خود داری نکرد، و گویا سنگینی او را سنجیده بود، امروز به بلای جان دموکرات‌های ماکیاول وش، تبدیل شده است.

این تاجر معامله گر تا کنون در برابر وعده‌های انتخاباتی به مراتب از اوبامای کشیش ماسونری کیش، و خوش سخن اما مکار، بهتر توانسته است بحران ناشی از تولید را در آمریکا مهار کند، و سرمایه گذاری را در بخش تولید را رونق ببخشد تا میزان بیکاری را پایین آورده و صادرات را جایگزین واردات کند. با این وجود به کسری بودجه ۲۲ تریلیونی روبه رو شده است. اما این میزان کسری بودجه، معادل ۱/۱ دهم محصول ناخالص ملی آمریکا و پنجاه و پنج برابر کل محصول ناخالص ملی ایران است.

اکنون می‌توانید عظمت تکانده بزرگی اقتصاد شگفت انگیز آمریکا را دریابید.

او همانند یک احمق خود را نشان داد، حتی زمانی که در نخستین سفر خود به خاورمیانه با سیصد میلیارد قرار داد پیروزمندانه به آمریکا برمی گشت، به خبرنگاران به طعنه می‌گفت: اکنون اروپایی‌ها بروند پول ایران را جمع کنند!!!.... و این جمله شکاف منافع آمریکا و اروپا را بر سر منافع از ایران آشکار می‌کرد.

در این دو سال، بازی‌های او دست اروپا را از بسیاری منافع تا آنجا کوتاه کرده است که اروپا ناگزیر از پیروی بی چون و چرایمجازات‌های (تحریم‌ها) یک سویه آمریکا کرده است. او بهخوبی توانسته است به جهانیان نشان دهد که اقتصاد آمریکای، تنیده در اقتصاد اروپا، اروپا را سر پا نگه داشته است و با خالی کردن زیر شانه اروپا او به زانو در خواهد آورد و اروپاییان بهتر است از سیاست‌های او پیروی کنند تا توان ارزی یورو به رهبری آلمان.

او ماکیاول معامله در برابر ماکیاول مکار اروپا شده است و از هر جا بتواند رشته‌های پیوند اقتصاد جهان را با اروپا می گسلد، مگر از او پیروی کنند و هم پیمانی خود را با او ادامه دهند و خود را پیروز میدان ندانند. این نشان یک قطبی شدن و حاکمیت کنونی آمریکا در پهنه سیاستگذاری جهان است.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه