در حضور وزیر بی‌غیرت ما یک زن تک‌خوانی می‌کند و از بازیگر ضدانقلاب تجلیل می‌کنند/ به بهانه رفع تحریم تمام ارزش‌ها را زیر سوال بردند، الان کم آورده‌اند و می‌گویند برای رفع تحریم‌ها نبود/ اگر نگوییم این کارشان خیانت است، بلاهت و حماقت محض است
کد خبر: ١٥٩١٣٦ تاریخ انتشار: ١٣ بهمن ١٣٩٧ - ٢٣:٢٥
صفحه نخست » انتخابات
در حضور وزیر بی‌غیرت ما یک زن تک‌خوانی می‌کند و از بازیگر ضدانقلاب تجلیل می‌کنند/ به بهانه رفع تحریم تمام ارزش‌ها را زیر سوال بردند، الان کم آورده‌اند و می‌گویند برای رفع تحریم‌ها نبود/ اگر نگوییم این کارشان خیانت است، بلاهت و حماقت محض است

رجبی دوانی: این‌ها را باید فریاد بزنیم و خواهان این بشویم که این‌ها باید محاکمه بشوند به عنوان کسانی که دارند انقلاب را به بیراهه می‌کشانند.

 دکتر محمد حسین رجبی دوانی، بخشی از سخنرانی خود که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در منطقه مشیریه تهران داشت را به ایراد سخنانی پیرامون حواشی پیش آمده در افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اختصاص داد و در ادامه نیز به وعده ها و شعار های محقق نشده دولت تدبیر اشاره کرد و از جریانهای غربگرایی گفت که در تقابل با ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و سپس با اشاره به شکست خوردن برجام، از کسانی که در صدد نابود کردن صنعت دفاعی کشور هستند نیز انتقاد کرد.

 

به گزارش رجانیوز، رجبی دوانی در واکنش به خوانندگی یک خانم در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: «به عنوان جشنوارۀ فیلم فجر انقلاب اسلامی، یک خوانندۀ زنی آمده است جلوی وزیر ارشاد بی‌غیرت آواز می‌خواند و از یک بازیگر زن ضدانقلاب که مرتب گوشه و کنایه به نظام و انقلاب می‌زند، تجلیل می‌کنند. یعنی در فجر انقلاب از یک ضدانقلاب تجلیل به عمل می‌آورند.»

 

رجبی دوانی در ادامه عنوان کرد: «این خانم چندی پیش در یک فیلم به صراحت کشف حجاب کرد. عکس‌های منحوس آن چهرۀ کریه خودش را بی‌حجاب در فضای مجازی گذاشته بود. اعتراض می‌کند که چرا زن‌ها در فیلم‌ها حجاب داشته‌باشند. بعد از این زن تجلیل می‌کنند و همانجا این زن می‌گوید چهل سال –منظور چهل سال انقلاب است- می‌خواستند جلوی من را بگیرند، نتوانستند.»
 
وی افزود: «خاک بر سر آن دولت و آن وزیری که آمده است یک چنین فضایی درست کرده است که بیایند به انقلاب و خون پاک شهدا توهین بکنند و آن وزیر هم خفقان بگیرد و عکس‌العملی نشان ندهد.»
 
رجبی دوانی به جریانهای غربگرا نیز اشاره کرده و گفت: «ما مشکلمان امروزه کسانی هستند که به انقلاب ایمان ندارند، چشمشان به غرب است و با فریب‌کاری رأی مردم را گرفتند.»
 
وی ادامه داد: «یک زمانی دشمنان داخلی ما گروه جنایت‌کار منافقین، تجزیه‌طلبان کردستان و بلوچستان و گروه‌های سیاسی مانند نهضت آزادی  بودند. الآن دشمنی داخلی با نظام ما در قالب برخی سیاسیونی است که در مسند قدرت هستند و این‌ها منافقینی هستند که دارند به نظام ما لطمه می‌زنند.»
 
رجبی دوانی اشاره‌ای نیز به وعده های محقق نشده دولت روحانی کرده و عنوان کرد: «بالا رفتن ناگهانی طلا و ارز قطعا خیانت است و برای ضربه زدن به اعتماد مردم به این نظام مقدس مظلوم. حل مشکلات اقتصادی ممکن بود. شعار رئیس جمهور را فراموش نکرده ایم که برای اینکه رأی بیاورد مردم را فریب داد. اینکه می‌خوابیدیم نمی‌دانستیم قیمت‌ها و ارز چقدر بالا رفته؛ خب خودتان چه کار کردید؟»
 
وی در ادامه افزود: «خیانت تا آنجا که عده‌ای میلیاردها وام بدهند که 30 هزار سکه با قیمت پایین بخرند و بعد قیمت سکه بالا برود. این‌ها همه خیانت هایی است که فشار روی مردم شریف انقلاب‌کرده‌ای که دولت و مسئولان باید نوکر آن‌ها باشند، را زیاد می‌کند.»
 
همچنین رجبی دوانی اشاره‌ای نیز به جمله‌ای از حسن رحیم پور کرد: «آقای رحیم‌پور چند سال پیش گفت سی‌وچند سال است مدیران می‌خواهند این انقلاب را از بین ببرند، مردم اجازه نمی‌دهند
 
وی در ادامه عنوان کرد: «در چند روز بعد 22 بهمن است و در عین اینکه با تمام وجود برای اصل نظام به میدان می‌آییم، فریاد می‌آوریم علیه کسانی که دارند خیانت علیه نظام و انقلاب می‌کنند و ضربه می‌زنند. به خاطر رفع تحریم‌ها تمام این ارزش‌های مادی و معنوی خودمان را خراب کردیم. الآن کم آوردند می‌گویند برای رفع تحریم‌ها نبود. اگر برای این نبود پس برای چه بود؟ تحریم‌ها بمانند و این دارایی عظیم ما از بین برود که چه حاصل بشود؟ کدام عاقلی یک همچو کاری می‌کند. اگر نگوییم خیانت است، بلاهت و حماقت محض است.»
 
رجبی دوانی در پایان با اشاره به شکست محض برجام افزود: «حالا هم به مسائل دفاعی ما گیر داده‌اند. همان‌هایی که آن افتضاح را به بار آورده‌اند، دنبال این هستند که به سپاه ما فشار وارد شود که مثلا غربی‌ها مشکلات ما را رفع کنند. این‌ها را باید فریاد بزنیم و خواهان این بشویم که این‌ها باید محاکمه بشوند به عنوان کسانی که دارند انقلاب را به بیراهه می‌کشانند.»

 

 





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه