انتقاد سلبریتی ها ازافزایش و بی ثباتی نرخ دلار +تصاویر
کد خبر: ١٥٧٢٠٤ تاریخ انتشار: ٠٧ فروردين ١٣٩٧ - ١٢:٢٢
صفحه نخست » مطالب وسط
یاران دیروز روحانی منتقدین امروز
انتقاد سلبریتی ها ازافزایش و بی ثباتی نرخ دلار +تصاویر

البته اگر دکتر روحانی به علی کریمی ، حمید فرخ نژاد ، مهدی ژوله و... که به خاطر عدم نظارت بانک مرکزی و عدم تحقق وعده های رئیس جمهور در خصوص ارز انتقاد و گلایه کرده اند را کم عقل نخواند و بی سواد وبی شناسنامه خطاب نکند. چون رئیس جمهور در نشست مجمع سالانه بانک مرکزی، با حمله به منتقدان دولت گفته بود:«وقتی حساب می کنم آنهایی که با دولت مخالفت می‌کنند بیشترش بر مبنای کمبود عقل است.»

 
 
گروه اقتصادی صابرنیوز: روز گذشته خبر عبور دلار از مرز 5هزار تومان همه را شوکه کرد و باعث نگرانی افکار عمومی به خاطر بی ثباتی بازار ارز و خصوصاً دلار شد. در حالی که سال حمایت از تولید داخلی است باید دولت دوازدهم به حفظ ارزش پولی کشور اهتمام ویژه داشته باشد. 
 
حسن روحانی رئیس جمهور در نشست خبری اش در بهمن 96 گفته بود : درباره قیمت 4800 تومانی دلار نرخ ارز را متعادل نمی بینم و باید به تعادل برسد. اگر نرخ ارز بالاتر از هفته های پیش است لزوما دلایل اقتصادی و تجاری ندارد. چون در تامین ارز و مخارج ارزی، تراز ما مثبت است و درآمد ارزی ما بیش از مخارج ارزی ماست. مضاف بر اینکه دولت کسر بودجه ندارد که بخواهد نرخ ارز را تغییر دهد. اگرچه در سالهای گذشته در چنین ماه‎های مشکلاتی داشتیم. این موضوع دلایل تبلیغاتی دارد.
می خواهم مردم را به آینده امیدوار کنم. آینده ما حتما بهتر خواهد بود. 30 هزار میلیارد دلار فاینانس خارجی در اختیار داریم. تصمیماتی اتخاد شده که بخشی از ان را رییس بانک مرکزی اعلام کرده و مواردی نیز در آینده اعلام خواهد شد.
 
به مردم توصیه می کنم که در این مسیر پر ریسک قدم برندارند و از مسیرهای دیگری برای حفظ مایملکشان استفاده کنند. امیدوارم مردم به توصیه های بانک مرکزی توجه کنند تا ضرر نکنند.
 
حالا که دلار رکورد تاریخی زده و وعده هایی که رئیس جمهور در خصوص برجام و بعد از آن حضور فایناسرها برای بهبود شرایط اقتصادی کشور داده تقریباً میسر نشده این موضوعات سبب گلایه های مردمی وخصوصاً سلبریتی هایی شده است .
 
 
 
 
 
 
 
 
البته اگر دکتر روحانی به علی کریمی ، حمید فرخ نژاد ، مهدی ژوله و... که به خاطر عدم نظارت بانک مرکزی و عدم تحقق وعده های رئیس جمهور در خصوص ارز انتقاد و گلایه کرده اند را کم عقل نخواند و بی سواد وبی شناسنامه خطاب نکند. چون رئیس جمهور در نشست مجمع سالانه بانک مرکزی، با حمله به منتقدان دولت گفته بود:«وقتی حساب می کنم آنهایی که با دولت مخالفت می‌کنند بیشترش بر مبنای کمبود عقل است.»
 
 
 گفتنی است افراد نام برده در زمان انتخابات از روحانی برای ریاست جمهوری حمایت کرده بودند اما چه شده که یاران دیروز روحانی منتقدین امروز وی شده اند موضوعی است که باید رئیس جمهور به آن پاسخ دهد.
امیدواریم ریس جمهور دغدغه مردم از بی ثباتی بازار ارز متوجه شود و برای آن چاره ای بیندیشد.
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه