نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
اعتراف تل‌آویو به هک دوربین نهادهای امنیتی رژیم توسط گروه هکری «عصای موسی»
کد خبر: ١٦٤٥٢٢ تاریخ انتشار: ٠٥ آذر ١٤٠١ - ١٠:١١
صفحه نخست » مطالب وسط
اعتراف تل‌آویو به هک دوربین نهادهای امنیتی رژیم توسط گروه هکری «عصای موسی»

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از هک دوربین‌های امنیتی بسیار حساس شهر بیت‌المقدس در زمان انفجارهای روز چهارشنبه گذشته توسط گروه هکری «عصای موسی» خبر دادند.

 
به گزارش صابرنیوز، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که هکرهای ایرانی دوربین‌های نظارتی بسیار حساس یک نهاد امنیتی بزرگ و مهم اسرائیل را در جریان سلسله انفجارهای روز چهارشنبه هفته گذشته در شهر قدس هک کرده‌اند.

این نهاد امنیتی در ادامه تأکید کرد که ویدئوی منتشرشده از لحظه انفجار ایستگاه اتوبوس شهر بیت‌المقدس ناشی از هک و سرقت تصاویر بوده است. آنها همچنین از آغاز روند رسیدگی به پرونده ماجرای هک دوربین‌های امنیتی خبر دادند.

سازمان پخش رادیویی و تلویزیونی رژیم صهیونیستی با تأیید این خبر افزود سازمان  اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) مسئولیت رسیدگی به این پرونده را به‌عهده دارد. این نهاد اتهام هک و سرقت اطلاعات دوربین‌های بسیار حساس و مهم امنیتی شهر قدس را متوجه هکرهای ایرانی کرده است.

در ساعات پایانی روز پنجشنبه هفته گذشته گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اقدام به انتشار تصاویری از لحظات اولیه انفجار روز چهارشنبه در یک ایستگاه اتوبوس شهر قدس کرد. این گروه هکری در پیامی که همراه با ویدئوی مزبور منتشر شد، نوشت: «زندگی سیاه... شما هزینه هر خونی را که ریخته شود خواهید پرداخت. هیچ آرامش و راحتی در سرزمین‌های اشغالی نخواهید داشت. ما پایان شما را رقم می‌زنیم، در ضمن، دوربین‌هایتان را برایتان فرمت کردیم».

گروه هکری عصای موسی در حالی فیلم‌های مربوط به اولین انفجار را منتشر کرده است که مقامات امنیتی اسرائیل، پیش از این اعلام کرده بودند در زمان این انفجار همه دوربین‌های امنیتی شهری در این منطقه از کار افتاده بودند.


با افشای خبر هک و سرقت تصاویر دوربین‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شهر قدس، شهرداری این شهر با انتشار بیانیه‌ای اعلان داشت که ویدئوی منتشرشده از صحنه انفجارها به دوربین‌های شهرداری قدس تعلق ندارد تا همین امر بر احتمال هک و سرقت تصاویر دوربین‌های بسیار حساس و مهم نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر قدس توسط یک گروه هکری بیگانه بیفزاید.

در جریان سلسه انفجارهای چهارشنبه هفته گذشته شهر بیت‌المقدس 1 شهرک‌نشین صهیونیست کشته شد و 23 تن دیگر زخمی شدند.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: