نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
آماده باش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
کد خبر: ١٦٤١٩٣ تاریخ انتشار: ٠٩ خرداد ١٤٠١ - ١٧:٠٤
صفحه نخست » آخرین اخبار
آماده باش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای از آماده باش یگان‌های پدافند ارتش رژیم موقت صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت خبر دادند.

به گزارش صابرنیوز، منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از آماده باش یگان‌های پدافند ارتش رژیم موقت صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»  یگان‌های پدافند هوایی (رژیم) اسرائیل به دلیل نگرانی از اینکه ایران ممکن است در پاسخ به ترو شهید «صیاد خدایی» حمله‌ای انجام دهد، خود را تقویت کرده‌اند.

به گزارش منابع خبری، مقامات امنیتی رژیم موقت صهیونیستی از حمله موشکی یا انتحاری گروه‌های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیم دارند و سامانه‌های مختلف پدافند هوایی از جمله «گنبد آهنین» در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

رژیم موقت صهیونیستی بارها هشدار داده است که پهپادهای ایرانی تهدیدی قابل توجه  هستند، به ویژه در شرایطی که گروه‌های نیابتی مسلح ایران در امتداد مرزهای فلسطین اشغالی مستقرند. مقامات نظامی صهیونیست اخیرا از پهپادهای انتحاری ایران ابزراز شگفتی کرده بودند.

چندی قبل یک وبگاه تحلیلی صهیونیستی نوشت، با توسعه زرادخانه عظیم پهپادهای رزمی، ایران این توان بالقوه را دارد که بازی را در خاورمیانه تغییر دهد.

وبگاه صهیونیستی «جی‌ان‌اس» نوشت، پهپاد انتحاری، این سلاح کشنده جدید نه تنها تهدیدی برای اسرائیل، متحد راهبردی واشنگتن در منطقه است، بلکه تهدیدی مهم برای منافع منطقه‌ای آمریکا نیز به شمار می‌رود.

این وبگاه با تاکید بر توان پهپادهای ایران در عبور از لایه‌های پدافندی رژیم موقت صهیونیستی نوشت، ایران همچنین فناوری و دانش لازم برای تولید هواپیماهای بدون سرنشین را به غزه که تنها ۷۰ کیلومتر  از «تاسیسات اتمی دیمونا» دورتر است، انتقال داده است. در ماه مه، حماس از پهپادهای انتحاری مملو از ۱۱ پوند مواد منفجره استفاده کرد.

 اسرائیل نگرانی فزاینده‌ای در مورد پهپادهای ایران دارد، زیرا ایرانی‌ها راه‌های تغییردهنده بازی را برای غلبه بر سامانه‌های پدافند هوایی ایجاد کرده‌اند و در حال حاضر مشخص نیست که آیا  سامانه گنبد آهنین می‌تواند پهپادهای ایرانی را شناسایی کند یا خیر.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: