نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
قدرنشناسی و تهمت با طعم رسانه
کد خبر: ١٦٣٧١١ تاریخ انتشار: ٢٧ دي ١٤٠٠ - ١٩:٠٥
صفحه نخست » مطالب وسط
قدرنشناسی و تهمت با طعم رسانه

جریان های رسانه ای اصلاحات با قلب کردن حقیقت های اجتماعی موجود همچنان به دنبال فریفتن افکار عمومی اند.

 

گروه سیاسی صابرنیوز: درحالی که امام جمعه ی محترم شهر کرج، شبانه روزی به دنبال حل معضلات استان البرز است، و ریز و درشت مشکلات این شهر را پیگیری می کند. عده ای با بی ارزش نشان دادن دغدغه های این عالم دلسوز به برنامه از قبل طراحی شده «مهندسی فکری علیه امامان جمعه» دامن زدند. با اصطلاحات «حمله ی گاز انبری ائمه جمعه به زنان و دختران» مردم را به ائمه جمعه مظنون کرده و خود را دوستان و حامیان زنان و دختران جلوه می دهند، در حالی که همین جریانات در برابر کامیل احمدی، که در زندگی سیاه خود تجاوزات و آزار و اذیت متعددی علیه زنان و کودکان داشته سکوت اختیار کردند.

حقیقت این است که روزنامه های اعتماد، رستانیوز و سایر سایت هایی که به ظاهر خود را داعیه دار سبک زندگی می دانند، نه تنها فرهنگ و سبک زندگی ایرانی را رواج نمی دهند، بلکه با تهمت زدن و افترا بستن و زشت جلوه دادن دغدغه های افرادی چون سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج به ارزش گذاری او در حفظ حرمت انسانی بانوان و گرامی داشتن جایگاه و عزت زن دهن کجی کردند. متاسفانه نویسنده ی مقاله ی اعتماد که حتی اسم خود را ذکر نکرده است، هرگز حال و حوصله ی این را نداشته که یک روز به مراکز درمانی استان البرز سر بزند. او احتمالا تصور کرده است که همه چیز در کرج گل و بلبل است و همه ی پزشکان مرد می توانند پاسخگوی نیاز بانوان به خدمات پزشکی باشند و امام جمعه ی کرج از بی کاری و شکم سیری برای تهیه دستگاه سونوگرافی پیشقدم شده و احداث مرکز سونوگرافی شبانه روزی برای بانوان را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

به عنوان فردی مطلع که شاهد مشکلات و دغدغه های مردم در طی شش سال حضور در مراکز مختلف آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز هستم، برایتان می نویسم.

باید همه بدانند که مسئله ی سونوگرافی در بیمارستان های استان البرز یک مسئله ی کوچک و دم دستی نبوده است. سونوگرافی در مراکز دولتی کرج نه کفاف مردان را می دهد و نه کفاف زنان.

بارها بیماران بدحال از یک مرکز درمانی دولتی در کرج برای انجام سونوگرافی در شب، مجبور بوده اند به سایر مراکز دولتی فرستاده شوند. کمبود ارائه خدمات سونوگرافی برای البرزی ها وجود دارد، کسی نمی تواند آن را کتمان کند. حال که نماینده ولی فقیه در استان البرز هوشیار بوده و توانسته این معضل را بفهمد و برای آن چاره اندیشی کند، باید او مورد هجمه قرار بگیرد؟ آیا جواب خوبی را با بدی می دهید؟

حسینی همدانی به دنبال درمان ریشه ای مشکلات مردم بوده است. در طی دو سال اخیر تذکرهای مختلف به دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با وضعیت نابسامان حفظ حرمت بانوان در بیمارستان ها و مراکز درمانی داده شده است. کم کاری های این دانشگاه، امام جمعه ی شهر کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز را به این وا داشته که خود با رعایت قوانین به دنبال علاج باشد، اما این چنین مورد هجمه رسانه های خارجی و نشخوارکنندگان داخلی آن ها قرار می گیرد!

کسانی که دم از معیشت و اقتصاد مردم می زنند خوب است بدانند که بسیاری از بانوان عفیف این کشور بخاطر حفظ احکام شرع اسلام و پاسداری از حیای خود حاضر به انجام سونوگرافی پیش رادیولوژیست های آقا نبوده و بخاطر کم کاری مسئولین ذی ربط مجبور به حضور در مراکز سونوگرافی خصوصی و پرداخت چندین برابر هزینه درمان بر دوش خود و خانواده هستند!

امیدواریم رسانه به دست های کذایی، کمی بین مردم بیایند و از نزدیک دردهای آن ها را نظاره کنند تا حقیقت مطالبات مردم بر آن ها روشن شود! مطالباتی که هم از جنس غیرت دینی است و هم از جنس رفاه مادی.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: