نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
جوان ده هفتادی که پشت داعش را لرزاند
کد خبر: ١٦٠٨٩٩ تاریخ انتشار: ١٦ مهر ١٣٩٨ - ١٤:٥٧
صفحه نخست » مطالب وسط
جوان ده هفتادی که پشت داعش را لرزاند

امروز، نخستین سالگرد شهادت یک جوان دهه هفتادی است که به مقام والای شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت دست یافت.

به گزارش صابرنيوز، امروز، نخستین سالگرد شهادت یک جوان دهه هفتادی است که به مقام والای شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت دست یافت. شهید خلیل تختی نژاد، از نسل پهلوانانی بود که با خون خود جهان را از شر دشمنان بشریت نجات دادند. او اهل استان هرمزگان بود و سرنوشت نیکش این گونه رقم خورد که همزمان با شب‌های قدر سال گذشته و درحالی که فقط 24 سال سن داشت در حلب سوریه به شهادت برسد و نامش در صف مدافعان حرم ثبت گردد.

 خلیل متولد سال 72 بود و در همین سن پایین به خاطر هوش بالا و بروز استعداد خود توانست فرمانده قرارگاه درعا در عراق شود. وی متخصص جنگ شهری بود و در سرکوب داعشی‌ها در عراق نقش موثری داشت.

 شجاعت و دلاوری او به گونه‌ای بود که خبر شهادتش موجب ولوله و جشن بین داعشی‌ها شد و رسانه‌های آنها از دست رفتن این نیروی جوان را مهم قلمداد کردند. آن هم جوانی که در بین دوستان و اقوام و همرزمان، به خوش اخلاقی و مهربانی شهره بود.  شهید مدافع حرم تختی نژاد نیز همچون سایر شهدا،حساسیت و همت بالایی در حفاظت از بیت‌المال داشت.

دوستانش نقل می‌کنند که می‌گفت: پدرم زمانی که وارد نظام شده اولین سفارشش حفظ بیت‌المال بوده من هم به حفظ بیت‌المال حساس هستم. پدر شهید در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری کرد که مسئولان این کشور نیز هم چون جوانان رزمنده به حفظ بیت‌المال این کشور مقید و حساس باشند.

 
 
 
 


 
منبع: جهان نیوز 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: