نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
نحوه بی صدا کردن استوری ها در اینستاگرام
کد خبر: ١٦٠٨٢١ تاریخ انتشار: ٠٦ مهر ١٣٩٨ - ٠٩:٣٩
صفحه نخست » مطالب وسط
نحوه بی صدا کردن استوری ها در اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام عنوان کرده‌اند که تمایلی به مشاهده استوری‌های هرروزه برخی از فالوورهایشان ندارند و به دنبال راهکاری برای خلاص شدن از دست آن‌ها هستند.

به گزارش صابرنیوز، اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که تاکنون توانسته است میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در جهان باشد. این اپلیکیشن هر از گاهی با ارائه قابلیت‌های جدید سعی دارد تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

یکی از این قابلیت‌های پرطرفدار، افزودن استوری به پلتفرم اینستاگرام بود که در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اتفاق افتاد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد.

اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران در فضای مجازی، برخی از افراد به دلایل مختلف تمایل چندانی به مشاهده استوری‌های برخی از فالوورهای خود در محیط این شبکه اجتماعی ندارند چراکه بر این باورند استوری‌های به اشتراک گذاشته شده توسط این افراد موجب آزردگی خاطر آن‌ها می‌شود بنابراین به جای آنفالو (unfollow) کردن، به دنبال راهی برای مشاهده نکردن استوری‌های هرروزه آن‌ها هستند.

بر اساس گزارش وب سایت adweek، کاربران با انجام و طی مراحلی که به ترتیب در قسمت زیر آمده است، قادر خواهند بود استوری آن دسته از فالوورهای خود را که تمایلی به دنبال کردن اتفاقات روزمره آن‌ها ندارند، به حالت بی صدا (mute) قرار دهند.

برای این کار کافیست بر روی آیکون تصویر پروفایل فرد موردنظر که استوری گذاشته است، ضربه زده و انگشت خود را اندکی نگه دارید. سپس یک پیغام با سه گزینه برای شما بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر می‌شود که شامل mute posts، mute posts and story و cancel است.

همچنین روش دیگری برای این کار وجود دارد و آن نیز ضربه زدن بر روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست پست‌های به اشتراک گذاشته شده توسط آنهاست که با کلیک بر روی آن، گزینه mute مشاهده می‌شود که در صورت انتخاب، با سه گزینه ذکر شده در بالا مواجه خواهید شد.

 




منبع: ایسنا 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: