نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
درماندگی سخنگوی ائتلاف سعودی
کد خبر: ١٦٠٧٥٦ تاریخ انتشار: ٣٠ شهریور ١٣٩٨ - ٠٨:٣٤
صفحه نخست » مجازستان
درماندگی سخنگوی ائتلاف سعودی

سرهنگ ترکی مالکی سخنگوی ائتلاف سعودی ، در میان مشتی آهن پاره متلاشی از شدت انفجار ایستاده، تا....

به گزارش صابرنیوز، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

پنج سال قبل، هنگامی که رژیم سعودی، جنایت علیه مردم بی دفاع یمن را آغاز کرد، چند نفر فکر می کردند روزی فرا برسد که همین رژیم در مقابل مقاومت یمنی ها ابراز درماندگی کند.

تصویر به اندازه کافی گویاست. سرهنگ ترکی مالکی سخنگوی ائتلاف سعودی ، در میان مشتی آهن پاره متلاشی از شدت انفجار ایستاده، تا به ادعای نقش ایران در حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو اعتبار بخشد!

او با نمایش بقایای چند پهپاد و موشک کروز، نقش ایران را غیرقابل انکار خواند و گفت روی موشک‌ها، کلمه "یاعلی" حک شده است. انگار انصار الله یمن یا حتی هسته های مقاومت شکل گرفته در داخل خاک عربستان، نمی توانند "یا علی" را روی موشک و پهپاد حک کنند.

اکنون همه در دنیا می پرسند اگر قرار باشد عربستان نتواند هیچ یک از ضربات سختی را که به او وارد می شود، دروازه بانی کند و فقط بقایای مواد انفجاری را جارو کند و به دوربین ها نشان دهد، خرید صدها میلیارد دلار تسلیحات، از جمله رادارها و پدافند پیشرفته آمریکایی به چه کار می آید؟!

اصلا اگر قرار شود روزی آمریکا به خاطر تجاوزاتش به حقوق ملت های در جهان، با همین ادوات زیر یک میلیون دلاری تادیب شود، آن وقت این ماس ماسک های چند میلیارد دلاری اما بی خاصیت، کدام درد بی درمان را دوا می کند؟

از سی ان ان تا سی بی اس و آسوشیتد پرس گرفته تا نیویورک تایمز و واشنگتن پست و ده ها کارشناس ارشد نظامی و سیاسی، درباره این پرسش عزا گرفته اند. از همه بدتر، این که می دانند مقاومت یمن، از یک هزارم توانمندی های نظامی ایران هم برخوردار نیست.

 

 

 

 

منبع: مشرق 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: