نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
افزایش دما در سواحل دریای خزر
کد خبر: ١٦٠٣٠٨ تاریخ انتشار: ٢٥ مرداد ١٣٩٨ - ١٤:٣١
صفحه نخست » آخرین اخبار
افزایش دما در سواحل دریای خزر

سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امرور و فردا صاف تا کمی ابرای و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی پنج‌شنبه (۲۴ مردادماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و البرز، دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب کشور واقع در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بخش‌های از استان‌های ایلام و فارس و شمال خوزستان رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی همراه با وزش باید شدید پیش بینی می‌شود.

بعد از ظهر جمعه (۲۵ مردادماه) در استان‌های چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس و بخش‌هایی از استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، غرب آذربایجان غربی، کردستان و ارتفاعات شمال خوزستان رشد ابر و رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. روزهای شنبه (۲۶مرداد) و یکشنبه (۲۷ مرداد) در قالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

روزهای جمعه تا یکشنبه (۲۵ تا۲۷ مرداد) شمال شرق و سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. همچنین طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی از ساعات همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

برای تهران در روز جمعه (۲۵ مرداد) در روز و شب آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشنیه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد، برای روز شنبه (۲۶ مرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشنیه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۴ درجه سانتی گراد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب(۲۷ و ۲۸ مرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد در روز یکشنبه و ۳۴ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد در روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.






Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: