نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره از ۲۷ شکایت به دادگاه رفت
کد خبر: ١٥٩٧٥٠ تاریخ انتشار: ٢٧ خرداد ١٣٩٨ - ١٥:١٠
صفحه نخست » مطالب وسط
مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره ۹ فقره از ۲۷ شکایت به دادگاه رفت

صبح دیروز حسین شریعتمداری برای تفهیم اتهام درباره ۲۷ شکایت مطرح شده علیه کیهان به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. شریعتمداری در جلسه دیروز پیرامون ۹ فقره از ۲۷ شکایتی که علیه کیهان مطرح شده بود تفهیم اتهام شد و ادامه رسیدگی به جلسات بعد موکول گردید.

 وی طی ۳ ماه اخیر  بیش از ۴ بار برای تفهیم اتهام درباره شکایت‌های متعددی که بیشترین آنها از سوی نهاد ریاست جمهوری و برخی وزارتخانه‌ها بوده است به دادگاه احضار شده است.
 نهاد ریاست جمهوری با بیشترین شکایات و وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی، هیئت نظارت بر مطبوعات، مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی، پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و چند شاکی غیر‌دولتی از جمله شاکیان روزنامه کیهان هستند. ‬
به گزارش یک منبع موثق علاوه بر ۲۷ شکایت کنونی، شکایات فراوان دیگری علیه روزنامه کیهان به دادگاه ارائه شده که هنوز به مدیر مسئول کیهان ابلاغ نشده و گفته می‌شود به علت تراکم شکایت‌ها، قرار است بعد از رسیدگی به ۲۷ شکایتی که در جریان است نوبت به طرح آنها برسد.
گفتنی است برخی از شکایت‌ها به‌اندازه‌ای بی‌پایه و اساس و غیر‌حقوقی است که به نظر می‌رسد با هدف اتلاف وقت کیهان مطرح شده است. به عنوان مثال در مواردی به درج مطلب و گزارشی در کیهان اعتراض داشته و علیه آن شکایت کرده‌اند که عین همان گزارش در اسناد رسمی دولت نیز آمده است!




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: