نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
بازتاب «سپاهی» شدن نمایندگان مجلس در رسانه آمریکایی
کد خبر: ١٥٩٣٤٠ تاریخ انتشار: ٢٠ فروردين ١٣٩٨ - ١٥:٣٤
صفحه نخست » مطالب وسط
بازتاب «سپاهی» شدن نمایندگان مجلس در رسانه آمریکایی

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» به اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پوشیدن لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شعار مرگ بر آمریکا در جلسه امروز مجلس واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه سرشناس آمریکایی گزارشی درباره اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در رد موضع خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پوشیدن لباس سپاهی توسط قانونگذاران ایرانی منتشر کرد.

یک روز بعد از اقدام خصمانه جدید دولت آمریکا علیه ایران و «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دونالد ترامپ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه شنبه انزجار خود را از استکبار جهانی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و همچنین پوشیدن لباس سپاه نشان دادند. نمایندگان مجلس همچنین از سپاه پاسداران حمایت کردند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در واکنش به جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ایران گزارش داد: «به دنبال تصمیم کاخ سفید در شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی، قانونگذاران ایرانی جلسه علنی پارلمان را با شعارهای "مرگ بر آمریکا" شروع کردند».

این رسانه آمریکایی به پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و نوشت: «بسیاری از قانونگذاران (ایران) به نشانه حمایت از سپاه، یونیفرم سپاه را پوشیدند.

آسوشیتدپرس در ادامه این گزارش هشدار داد: «اقدام روز دوشنبه آمریکا یک اعلامیه بی سابقه علیه یک کشور خارجی است و شاید سبب تلافی‌جویی (ایران) شود و کار آمریکا را برای کار کردن با متحدانش در منطقه را سخت‌تر کند».

این رسانه آمریکایی افزود: «ایران در پاسخ به اقدام آمریکا همه نیروهای آمریکایی را تروریست خوانده و به ایالات متحده لقب "حامی تروریسم" داده است».





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: