نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد
کد خبر: ١٥٨٧٠١ تاریخ انتشار: ١٨ آذر ١٣٩٧ - ٠٩:٢٢
صفحه نخست » مطالب وسط
دروازه‌بان تیم ملی
همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد. به نظرم این راهی دم دستی برای برقراری ارتباط با خداست که ...

 
 
گروه فرهنگی صابرنیوز:محسن عرب اسدی دروازه‌ بان ملی ‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز به عنوان سفیر نماز انتخاب و معرفی شد. در این مراسم حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حضور داشت و علیرضا بیرانوند در شهر سمنان به عنوان سفیر نماز معرفی شد. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از وضعیت این روزهای تیمش هم صحبت کرد.

علیرضا بیرانوند درباره انتخابش به عنوان سفیر نماز و دیدار قبلی و بعدی پرسپولیس حرف زد.

چه شد که به عنوان سفیر نماز انتخاب شدی؟
 افتخاری بود که نصیبم شد. چه از این بهتر که تبلیغ کننده یکی از بهترین کارهایی باشید که هر مسلمان می تواند انجام بدهد.

 تعریف خودت از نماز چیست؟
 ساده ترین راه برای حرف زدن با پروردگار. آسان ترین مسیر برای شکرگزاری از خدا و جدا شدن از همه اتفاقات دنیا.

 چند سال است که نماز می خوانی؟
 دقیق یادم نیست. از زمانی که به یاد دارم، پدر و مادرم در خانه نماز می خواندند و من هم از کودکی سعی می کردم مانند آنها نماز بخوانم تا اینکه به مدرسه رفتم و کم کم توانستم نماز را یاد بگیرم و از همان دوران کودکی شروع کردم. 


 شده نمازت ترک بشود؟
 همیشه سعی می کنم نمازم را بخوانم چون به زندگی ام برکت می آورد. به نظرم این راهی دم دستی برای برقراری ارتباط با خداست که در هر مکانی می توان از طریقش با خدا ارتباط برقرار کرد. نیاز چندانی به تشریفات خاص ندارد و در یک محیط یک متری هم می توان نماز را برپا کرد. هرکس آن را ترک کند از خدا دوری کرده است. 

 برنامه ات برای اشاعه فرهنگ نماز خوانی چیست؟
 مسئولیتم در قبال نوجوانان و جوانان مملکتم بیشتر شد تا ضمن بازی فوتبال در تیم ملی و پرسپولیس الگوی مناسبی هم در این زمینه برایشان باشم و فرهنگ زیبای نماز خوانی را توسعه بدهم.

 رییس جمهوری حرفی در این باره نزد؟
 از آقای روحانی هم سپاسگزارم که در این زمینه به من لوح تقدیر دادند و امیدوارم که بتوانم سفیر شایسته ای برای نماز و نماز خوانی باشم. 

 از پرسپولیس چه خبر؟
 شکر خدا این بازی (مقابل ذوب آهن) را هم با برد پشت سرگذاشتیم. تیم مان به شدت خسته و کوفته است. ماه هاست که یک نفس در حال برگزاری مسابقات در تهران، شهرستان ها یا خارج از کشور هستیم. روزهای سختی را پشت سرگذاشته ایم و شکر خدا پیش هواداران مان سربلندیم چون می بینند که با چه شرایط دشواری بدون بازیکنان جدید یا همان قدیمی هایی که داشتیم در مسیر رو به جلوییم. انشاالله در نیم فصل تیم تقویت شود و با کمی استراحت در نیم فصل دوم با قدرت در لیگ و ادامه رقابتها حضور پیدا کنیم. 

 بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می کنی؟
 قطعا بازی سختی را پیش رو داریم. سپاهان از تیم های خوب این فصل است که تا اینجا هم توانسته نتایج خوبی بگیرد. یک تیم هماهنگ و سرحال که در خانه اش هم از حمایت هواداران اصفهانی برخوردار است. اما ما هم پرسپولیسیم. 

 چقدر به برد امیدوار هستید؟
 خیلی زیاد. ما در شرایط سخت تر از این هم بوده ایم. درست است که خسته ایم و در وضعیتی به سپاهان رسیده ایم که تیم مان نفرات خوبش را از دست داده است ولی قطعا با همه وجود به میدان می رویم. این بازی شش امتیازی است و به نوعی برای هر دو تیم حکم فینال را دارد. باید ببریم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.

منبع:خبرگزاری دانشجو


برچسب ها: بیرانوند


Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: