نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
سازش به معنای پایان پیشرفت و تعالی ملت ایران است/راه‌های منتهی به آمریکا بن بست است
کد خبر: ١٥٨٦٣٨ تاریخ انتشار: ١١ آذر ١٣٩٧ - ٠٨:٣٨
صفحه نخست » مطالب وسط
آیت‌الله کعبی:
سازش به معنای پایان پیشرفت و تعالی ملت ایران است/راه‌های منتهی به آمریکا بن بست است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سازش با آمریکا به معنای عقب‌نشینی، تسلیم، پایان پیشرفت و تعالی است به همین دلیل ملت ایران تن به این سازش نمی‌دهد.

به گزارش صابر نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اصول ثابت در سیاست خارجی جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از اصول ثابت در سیاست خارجی جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تا کنون استحکام درونی، انسجام و هم‌افزایی و تلاش برای تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به خود و مبارزه با استعمار برای هرگونه مداخله در مسائل داخلی کشور و تأکید بر استقلال، آزادی، مردم سالاری، پیشرفت و شکوفایی مادی و معنوی است.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر اساس مردم‌سالاری دینی درصدد تمدن نوینی بر پایه علم و ایمان برای جهان معاصر است عنوان کرد: به موازات این حرکت استقلال‌طلبانه، آزادیخواهانه و عزتمندانه ملت ایران دشمنی‌های آمریکا و وابستگانش علیه ملت ایران شروع شد.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه آمریکا با توطئه‌های پیچیده و شگردهای گوناگون درصدد جلوگیری از پیشرفت، رشد و شکوفایی ملت ایران است گفت: آمریکا با مکر، حیله و طراحی‌های گوناگون درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و از مذاکره تسلیم و عقب‌نشینی ملت ایران را خواهان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ملت ایران به عقب برنمی‌گردد و می‌داند همه راه‌های منتهی به آمریکا بن بست است و مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا برخوردار از عقلانیت، حکمت، منطق و یک راهبرد برای پیشرفت، رشد و شکوفایی است.

 

راهبرد امنیتی آمریکا استحاله انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه ما از قطع رابطه با آمریکا نه تنها ضرر نکردیم بلکه در بسیاری از مراحل روی پای خود ایستادیم گفت: کسانی که می‌گویند شما دشمن‌تراشی می‌کنید دشمنی شیطان بزرگ را با چشم خود نمی‌خواهند مشاهده کنند.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: این افراد در دوران ترامپ شاهد بدعهدی‌ها، نقض برجام، حیله‌گری و شیطنت ذاتی آمریکایی‌ها شدند ولی متأسفانه تلاش می‌کنند آمریکا را به دو دسته خوب و بد تقسیم کنند و می‌گویند آمریکای ترامپ، آمریکای بد و آمریکای اوباما، آمریکای خوب است.

 وی خاطرنشان کرد: راهبرد امنیتی آمریکا استحاله انقلاب اسلامی و طراحی تسلیم ملت ایران با شگردهای گوناگون است و آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند و انقلاب اسلامی را برنمی‌تابند و برخی‌ها این دشمنی را نمی‌بینند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در این 40 سال انقلاب اسلامی به جلو حرکت کرده و قوی‌تر شده و آمریکا ضعیف‌تر شده است گفت: بر اساس عقلانیت، تجربه، مصلحت و عزت سازش با آمریکا به معنای عقب‌نشینی، تسلیم و پایان پیشرفت و تعالی ملت است که ملت ایران تن به این سازش نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اروپا نیز مانند آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به جریان غرب برای پیشرفت دل بست و به جای دلبستگی به جریان غرب باید به هم‌افزایی داخلی فکر کنیم.

انتهای پیام/




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: